کد خبر: ۸۶۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ 27 June 2020

 

تابناک/عضو شورای شهر اردبیل گفت: تمدید مجوز تبصره ۳ آب و فاضلاب در گرو رفع معضل ایستگاه تخلیه فاضلاب است.
 

 

 

کانال فاضلاب

 

عضو شورای شهر اردبیل گفت: با گذشت یک سال از تاکید شورا برای جابجایی ایستگاه فاضلاب در ورودی شهر و تخلیه نامناسب در این منطقه آب و فاضلاب هیچ اقدامی برای ساماندهی این امر انجام نداده است.

حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در ورودی شهر اردبیل از سمت آستارا تخلیه_فاضلاب برخی از خودروهای حامل این پساب بوی تعفن و نامطلوبی را به وجود آورده که ساکنان منطقه و گردشگران و مسافران ورودی را رنج می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه از یک سال پیش و زمان صدور مجور برای آب و فاضلاب در بهره‌مندی از تبصره ۳ این موضوع را مورد تاکید قرار دادیم تا نسبت به حل و فصل آن اقدام شود، تاکنون جابجایی این ایستگاه و ممانعت از تخلیه تانکرهای فاضلاب انجام نشده که ضرورت دارد در این زمینه هرچه سریعتر تدبیری اندیشیده شود.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: جالب است روبروی تابلوی ورودی شهر با نام شهر چشمه‌ها این تخلیه توسط تانکرها به شکل فجیعی انجام می‌شود و این امر آسیب جدی به حوزه گردشگری و سیمای شهر توریست‌پذیر اردبیل وارد می‌کند که تاکید شورا و شهرداری بر این است تا هر چه سریعتر این معضل رفع شود.

فتحی بیان کرد: تا زمانی که این مشکل و معضل رفع نشود اعضای شورای شهر مجوز تبصره ۳ را برای آب و فاضلاب تمدید نخواهند کرد که با عودت نامه مربوط به صدور مجوز تبصره ۳ به کمیسیون این موضوع را بار دیگر مورد تاکید قرار خواهیم داد.

وی افزایش انشعابات در واحدهای ساختمانی را یادآور شد و بیان کرد: قبلا هیچ ریالی برای انشعاب آب از محل تبصره۳برای پیلوت و طبقات اول و دوم اخذ نمی‌شد در حالی که اخیرا آب و فاضلاب برای انشعابات آنها رقمی را تعیین کرده که حتی‌الامکان باید این مبلغ به نصف کاهش یابد.

حبیب فتحی تصریح کرد: آب و فاضلاب در کنار فروش انشعاب از محل تبصره ۳ مبالغ جدیدی را پیشنهاد کرده که پرداخت آن برای اقشار کم درآمد و مستعضعف بسیار سخت است که امیدواریم با کاهش این ارقام رضایت هموطنان و متقاضیان دریافت انشعاب اعم از آب و فاضلاب فراهم شده و برخی ایرادات و اشکالات نیز در این رابطه رفع شود.

فتحی اضافه کرد: همانطوری که ما تعامل و همکاری خوبی را با شرکت آب و فاضلاب در همه بخش‌ها داریم امیدواریم آنها نیز نهایت همکاری را با شورا و شهرداری داشته باشند تا رضایت مردم در ارایٔه خدمات در بخش‌های

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار