کد خبر: ۸۶۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 25 June 2020

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) : ساخت پارک ویژه بانوان را به دختران و بانوان شهر رشت فارغ از پروژه‌های عمرانی تعریف شده، هدیه خواهیم داد.

تابناک/سردار دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم آغاز همکاری مشترک مابین شورای اسلامی، شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حال حاضر چندین پروژه فعال در سراسر کشور دارد، گفت: این قرارگاه با بیش از ۵ هزار پیمانکار همکاری و ارتباط دارد.

محمد با اشاره به اینکه خوش‌نامی این قرارگاه به دلیل انجام کامل تعهدات بوده است، گفت: این مجموعه رسالت محور بوده و اگر کسی به ما بگوید پیمانکار قطعاً نمی‌پذیریم. ما به دنبال ایجاد رفاه عمومی برای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان از ظرفیت بالایی در جذب گردشگر برخوردار است، عنوان داشت: میزان بارش باران در استان گیلان آرزوی بسیاری دیگر از استان‌های کشور است.

سردار محمد با تأکید بر اینکه منابع در کشور بسیار زیاد است و باید با اولویت‌بندی در جای خودش استفاده شود، تأکید کرد: در استان گیلان اقداماتی از جمله تفاهم نامه راه‌آهن رشت – آستارا که با حضور رئیس‌جمهور امضا شد، اما در همین حوزه بدون داشتن قرارداد در ۲ نقطه تجهیز کارگاه کرده‌ایم تا با انعقاد قرارداد پروژه تسریع گردد.

وی با اشاره به پروژه پل رود تأکید کرد: این پروژه تاکنون ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۸۰ میلیارد تومان مطالبات قرارگاه است اما ما قول داده‌ایم تا پایان سال جاری پروژه تکمیل شود و از سوی دیگر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه نیز وعده تأمین اعتبار داده‌اند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه در پروژه‌های شهری بر اساس دعوت انجام‌شده حضور یافته‌ایم تأکید کرد: علیرغم سلیقه‌ها و گرایش‌های مختلف این عزم برای انجام امور در شهر رشت دیده می‌شود. هدف ما این است که مشکلات موجود در شهر رشت را حل نماییم و ابتدا باید به بحث رودخانه‌ها و همین‌طور پل‌سازی ورود کرده و با تکمیل نقشه‌ها وارد فاز عملیاتی گردیم. درصورتی‌که شهرداری رشت برای اجرای پروژه‌های مطرح‌شده در جلسه تهیه نقشه را انجام نداده است نیز ما می‌توانیم در این زمینه کمک کنیم تا کار با سرعت بیشتر کار پیش برود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای در خصوص پنهان شدن مشکلات استان گیلان زیرپوشش سرسبز آن، گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه رودخانه‌های شهر رشت در نظر گرفته‌شده است که البته با افزایش نرخ ارز و مواد و مصالح اولیه و همچنین نیروی انسانی، احتمالاً افزایش قیمت نیز در این حوزه خواهیم داشت اما درنهایت با توجه به انتظار مردم که می‌خواهند یک کار جهادی را در سطح شهر رشت ببیند از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.

در پایان نیز دکتر محمد با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: از طرف قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ساخت پارک ویژه بانوان را به دختران و بانوان شهر رشت فارغ از پروژه‌های عمرانی مطرح‌شده، هدیه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار