کد خبر: ۸۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 23 June 2020
ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان امروز(۳ تیر) با حضور معاون مرکز اسلحه و مهمات ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، ناخدایکم «علی بلدی» در آیین افتتاح ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان که همزمان با دهه کرامت امروز(سه‌شنبه، ۳ تیر) در شلمان برگزار شد، گفت: در این مرکز  خدمات با تکنولوژی روز به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه می شود.

 

معاون مرکز اسلحه و مهمات ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری همه افراد و سازمان‌ها در افتتاح این مرکز، افزود: هدف سازمان ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن به مردم به خصوص گیلانیان است که تاریخ شاهد فداکاری های مردم غیور این سرزمین بوده وخواهد بود.

 

بلدی با بیان اینکه احداث چهار نمایندگی اسلحه و مهمات در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: نمایندگی تعمیر سلاح، فروش سلاح و مهمات و نمایندگی اسلحه و مهمات هم از دیگر برنامه های پیشرو است که این آمادگی وجود دارد که یک سهمیه اسلحه و مهمات دیگر هم به شهرستان تالش داده شود.

 

*بیش از ۳۰ هزار دارنده سلاح در شرق گیلان وجود دارد

«محمود قاسم نژاد» نیز در این مراسم با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این خطه به ویژه شهید حسین‌پور شلمانی، گفت: مرکزیت اداری برای حوزه اسلحه و مهمات امری مهم و به نوعی نگاه به مطالبات و نیازمندی‌های مردم  است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه سلاح در سراسر استان گیلان از ادوار گذشته برای شکار و دفاع استفاده می‌شود، افزود: دریافت خدمات از مرکز استان برای مردم سخت و چه بسا در کنار این سختی کار، گاهی بدون مجوز قانونی بود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار دارنده سلاح در شرق گیلان وجود دارد و این ظرفیت بالا می‌تواند هم فرصت و هم تهدید باشد، خاطرنشان کرد: ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان به مرکزیت شلمان در جهت امنیت منطقه، قانونمند کردن سلاح و دریافت آسانتر خدمات می تواند، ارائه خدمات دهد.

 

قاسم‌نژاد ادامه داد: جمعیت قابل توجهی در این شهرستان ها وجود دارد و این‌ مرکز می‌تواند حجم بالای کار در مرکز استان را کاهش دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در خصوص صدور نمایندگی های عرضه سلاح و مهمات در کل استان، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر پنج نمایندگی عرضه سلاح و مهمات در این حوزه  فعالیت می کند که این ظرفیت وجود دارد که چند نمایندگی دیگر هم اضافه شود.

 

*جلب رضایت ارباب رجوع منجر به رشد و توسعه نظام اداری می شود

«سیروس شفقی» هم در این آیین گفت: یکی از ویژگی‌های دستگاه های اجرایی و ارائه کننده خدمت، تلاش در راستای جلب رضایت ارباب رجوع است که این‌ امر رشد و توسعه نظام اداری و کارآمدی را به دنبال دارد.

 

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه  ۳۵ هزار نفر از شرق گیلان خدمات در حوزه اسلحه و مهمات را از مرکز استان دریافت می کردند، افزود: ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان به مرکزیت شلمان با همکاری خوب مدیران  محلی، شورای شهر و شهرداری شلمان و همت اسلحه و مهمات استان این امکان را فراهم می کند که شش شهر آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش و سیاهکل بهترین امکانات را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار