کد خبر: ۸۶۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 23 June 2020
تابناک / نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: امسال از اعتبارات هزینه ای کاسته شده است و این بعنی از اضافه کاری و پاداش خبری نیست. 
 
 
 
استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت؛ امسال از اضافه کاری و پاداش خبری نیست / با خلوص نیت به مردم خدمت کنیم

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت عصر روز یکشنبه در سالن همایش مخابرات برگزار شد.

ارسلان زارع استاندار گیلان در این مراسم اظهار کرد: شهرستان رشت علاوه بر ظرفیت‎های کم نظیر در بخش‎های مختلف اقتصادی جزو مناطقی است که پتاسیل های فرهنگی بالایی دارد و از این منظر نیز شهره است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه اجتماعی نیز از دیرباز شاهد فعالیتهای اثر گذار بوده ایم، افزود: هر پیشرفتی در هر جامعه و کشور حاصل تلاش گروهی، خرد جمعی و همکاری و مشارکت آحاد مردم است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: به لحاظ نیروی انسانی شهرستان رشت از جمله مناطق غنی استان و کشور است و معتقدم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و گروه‎های اجتماعی زمینه ساز تقویت همدلی و وفاق خواهد شد.

وی گفت: امروز با توجه به شرایط کشور بیش از پیش به همدلی و کنار هم بودن و اتحاد نیازمندیم.

زارع با بیان اینکه کشور در سه جبهه استکبار جهانی، بیکاری و کرونا درگیر است، افزود: تنها با همدلی و اتحاد می توان در این سه جبهه پیروز شد.

وی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت مدیریت کرونا در ایران را تحسین کرده، گفت: این حاصل همدلی و اتحاد در بین جامعه بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه با همکاری مردم می‎توانیم کروناویروس را شکست دهیم، افزود: از همینجا از مردم می‎خواهم که توصیه‎های پزشکی را جدی بگیرند.

وی گفت: انتظار دارم فرماندار جدید شهرستان رشت برای تحقق شاخص‏های توسعه‌ای تلاش کند.

زارع با بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید نیاز به تلاش مضاعف برای رشد تساعدی دارد، افزود: شهرستان رشت ظرفیت های متعدد در حوزه گردشگری، بازرگانی و صنعتی دارد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده شود، گفت: در تمام کشورهای توسعه یافته شاهد این هستیم که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده و همینجا تاکید می‌کنم که از ظرفیت استارتاپ‎ها و کارافرینان استفاده کنید.

زارع با اشاره به وظایف متعدد فرمانداران اظهار کرد: در شرایط حاضر با گذشت زمان مشکلات زیاد شده است و انتظار مردم از مسئولین نیز بیشتر است بنابراین مدیران در برخورد با ارباب رجوع اخلاق را رعایت کنند.

وی در پایان اظهارات خود گفت: امسال از اعتبارات هزینه ای کاسته شده است و این بعنی از اضافه کاری و پاداش خبری نیست. اینکه می گوییم مدیریت جهادی یعنی اینکه چنین مسائلی بر کار و تلاش ما اثر گذار نباشد و با خلوص نیت به مردم کار را پیش ببریم تا به لطف خداوند از مسیر جنگ اقتصادی عبور کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم به گیلان می‌آید

اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت در این مراسم گفت: خوشا به حال کسانی که آمدند و به میز و صندلی شرف و عزت دادند.

حاجی پور افزود: بنده افتخار می کنم که خدمتگزار مردم هستم و مومنی زاده از رفقای قدیمی من است که ۳۵ سال خدمت صادقانه داشته است.

وی خطاب به فتح اللهی فرماندار جدید رشت گفت: آفتی در ادارات ما وجود دارد و آن این است که همکاری برای پیشبرد پروژه‎ها نیست و ثمره این لجبازی‎ها دودش به چشم مردم می رود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه این مردم فقط اتحاد، همدلی و احترام می‌خواهند؛ یادآور شد: در تکریم ارباب رجوع باید ادارات دقت بیشتری داشته باشند.

حاجی پور گفت: با دوستی و رفاقت باید برای رفع مشکلات مردم کار کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری از صفر تا صد در کنار ادارات برای خدمات رسانی به مردم حاضر است، افزود: روز چهارشنبه فرمانده قرارگاه خاتم برای گلنگ زنی پروژه های عمرانی به رشت خواهد آمد.

هر کسی که مسئولیت می‎گیرد باید شب و روز نشناسد

محمدرضا احمدی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات میرشمس مومنی زاده او را مرد خوش اخلاقی نامید و گفت: برای فتح الهی آرزوی موفقیت می کنم.

وی با بیان اینکه زمان می‌گذرد و فرصت‎ها از دست می رود، یادآور شد: مسئولین باید بدانند که دریافت مسئولیت توفیقی از سوی خدا برای خدمت کردن به مردم است و باید درست کار کنند و هر کسی که مسئولیت می‎گیرد باید شب و روز نشناسد و تمام اوقات خود را صرف مردم کند.

احمدی افزود: تمام توان خودمان را برای رفع مشکلات گیلان و شهرستان رشت خواهیم گذاشت.

وی در پایان اظهارکرد: باید کاری کنیم که شهدا و اهل بیت از ما راضی باشند و از همینجا اعلام می کنم هر وقت استاتدار امر کنند برای کمک به گیلان و شهر رشت در خدمتشان خواهیم بود.

مومنی زاده فرماندار پیشین رشت در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد خود گفت: نمایندگان دور قبل مجلس شورای اسلامی برای پروژه های شهرستان رشت بسیار زحمت کشیدند و از همینجا از همه آنها تشکر می کنم.

وی افزود: شهرستان رشت از پرتراکم ترین شهرهای استان گیلان است.

مومنی زاده اظهار کرد: از ۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی، ۱۳ مورد برای شهرستان رشت است که پیشرفت بالای ۶۰ درصدی دارند.

حضور در رشت برای من افتخار است

علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت نیز طی سخنانی گفت: برای من حضور در شهرستان رشت به عنوان یک شهرستان تاریخی افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه اسامی مناطق شهر رشت نشانگر فرهنگ بالا و اصالت آن است، افزود: وضعیت دو رودخانه شهربا توجه به شان و نام آنها نیست و امیدوارم با همدلی و اتحاد کارهای موثری در این حوزه انجام دهیم.

وی افزود: شهرستان رشت متعلق تنها به خود مردم این شهرستان نیست بلکه متعلق به کل استان و کشور است.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای میرشمس مومنی زاده که به افتخار بازنشستگی نائل آمده قدردانی و علی فتح الهی به عنوان فرماندار جدید رشت معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار