فرماندار لنگرود خبر داد؛
تابناک / فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از مردم شرق گیلان از اسلحه و مهمات استان خدمات دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان به زودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 22 June 2020
تابناک / فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از مردم شرق گیلان از اسلحه و مهمات استان خدمات دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان به زودی افتتاح خواهد شد.
 
 
مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند! / فردا مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در لنگرود افتتاح می شود

 

سیروس شفقی در جلسه شورای اداری که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله رودبار و تبریک هفته تبلیغات اسلامی و  روز اصناف، گفت: بعد از انتخابات با پدیده ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم که در بعد اجتماعی آن تلاش و زحمات کادر درمان، وزرات بهداشت، هیئت دولت و مردم و کادر پرستاری قابل تحسین است.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به عملکرد موفق ایران در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: توصیه های بهداشتی باید همچنان رعایت شود و شرایط  کشور هنوز عادی نشده است.
 
 شفقی ضمن جدیت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: ستاد ملی کرونا مقرر کرد بازگشایی تمامی مساجد در شهر و روستا و برپایی نماز جمعه در شهرستان‌های زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مسئولیت ‌هیئت امنا ، انجام شود و رفع محدودیت ها به منزله این است که ما بیشتر رعایت کنیم.
 
فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این چند ماه شرایط اداری کشور هم به تبعیت مسائل اجتماعی و اقتصادی تحت شعاع قرار گرفته بود و اکنون باید با این شرایط کنار آمد، افزود: یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت که اولویت با بخش خدمات است استفاده از این اعتبار به عهده متولیان شهرستان است و باید در جلسه بعدی گزارش کار ارائه و اطلاع رسانی بنگاه های اقتصادی هم بر عهده متولیان است.
 
 شفقی ادامه داد: علاوه بر تغییر معادلات اجتماعی و اقتصادی در شرایط کرونایی، مشکلات حوزه معیشت با همبستگی اجتماعی و فرهنگ غنی اسلامی و اجرای رزمایش همدلی مومنانه در سطح کشور بسیار خوب عمل شد.
 
فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌ها باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد و کارگروه جهش تولید به زودی در شهرستان تشکیل می شود، تصریح کرد: هنر مدیریت این است که با کمبود منابع هم بهترین خدمات ارائه شود و پویاتر از گذشته کار کنند و سه محور توسعه در استان صنعت، گردشگری و کشاورزی است و  آمارهای این سه حوزه باید نشان دهنده جهش در این عرصه ها باشد.
 
وی برنامه‌ریزی درست، همدلی، هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات را لازمه کار دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه نماینده شهرستان، ائمه جمعه و جماعات در راستای پیشبرد و هم افزایی در کارها استفاده شود.
 
فرماندار لنگرود با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان، فرسوده بودن شبکه گذاری و قدیمی بودن شهر لنگرود( داری قدمت سکونتی بالا)، افزود: اضافه شدن هزار لیتر در پروژه تصفیه خانه و تزریق آب به شبکه انجام و ۴۰۰ متر شبکه گذاری از شلمان به چمخاله هم باید در دستور کار قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود.
 
 شفقی در خصوص جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی، گفت: عدم جذب اعتبارات با توجه به وضعیت مالی بد دولت نشان دهنده ضعف مدیریت دستگاه مربوطه است و استخراج پروژه های نیمه تمام در اولویت است.

 

فرماندار لنگرود ضمن حضور تمام مدیران شهرستان در جلسات فرهنگی دفتر امام جمعه، خاطرنشان ساخت: مدیران استانی بدون هماهنگی با فرماندار حق عزل و نصب ندارند و در غیر اینصورت آن مدیر در جلسات اداری راه نخواهد یافت و دستگاه مربوطه از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی هم محروم خواهند شد و مدیران استانی باید به نظرات مسئولان شهرستانی احترام بگذارند و تعامل باید منطقی و سازنده باشد.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار