کد خبر: ۸۶۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 21 June 2020

 

تابناک/گروه استان‌ها- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن اسلامی است گفت: دشمن هویت انقلابی جوانان را نشانه گرفته است.

 
گیلان| زمینه‌سازی تمدن اسلامی با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در همایش نقش تبلیغ در گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن هویت انقلابی جوانان را نشانه گرفته است اظهار داشت: جوانان یکی از واژه‌های پرتکرار بیانیه گام دوم انقلاب است و این امر از عمق توجه مقام معظم رهبری به جوانان حکایت دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان سن جوانی را یکی از ظرفیت‌های الهی تلقی کرد و با بیان اینکه در این فصل از زندگی رحمت و نعمات خداوند بدون هیج شرطی شامل حال جوانان می‌شود عنوان کرد: دوره جوانی دوره خلق زیبایی‌ها است اما دشمنان و شیاطین می‌خواهند با توطئه‌افکنی این موقعیت را از جوانان بگیرد.

مهدوی وجود نگاه تمدن‌خواه و تمدن‌ساز در جوانان انقلاب اسلامی را لازم و ضروری تلقی کرد و با اشاره به اینکه چنین نگاهی کشور را در مسیر الهی قرار می‌دهد تصریح کرد: پروردگار متعال در قرآن کریم برخی از شهرهای بزرگ که تمام مظاهر مادی پیشرفت را دارند تحقیر می‌کند زیرا این شهرها از وجود اولیاء الهی خالی هستند.

وی جوانان را یکی از واژه‌های پرتکرار در بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی جوانان تأکید بسیار خاصی دارند ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با نگاه بصیر و هوشمندانه امام خمینی(ره) شکل گرفت و در تمام این سال‌ها اقدامات و کارهای بسیار خوبی را در راستای رسالتش انجام داد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان پشت سر گذاشتن چله نخست انقلاب اسلامی را متذکر شد و با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری در این برهه از زمان ابلاغ شد افزود: جوانان جایگاه خاصی در بیانیه گام دوم انقلاب دارند و مقام معظم رهبری برای ساختن تمدن اسلامی به جوانان اشارات بسیار فراوانی دارند.

مهدوی ساختن تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت جهانی حضرت امام زمان(عج) را یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی که بر دوش جوانان ایران اسلامی است ذکر کرد و گفت: دشمن با تمام ابزارهای خود در حوزه رسانه، اینترنت و فضای مجازی قصد دارد جوانان کشورمان را این آرمان بزرگ دور نگهدارد زیرا از آن وحشت دارد.

وی پشتوانه و هویت جوانان ایران اسلامی و تمدن‌خواه را با شخصیت جوانان سایر ملل متفاوت دانست و با بیان اینکه تحول‌خواهی اسلامی یکی از ویژگی‌هایی آنان محسوب می‌شود اظهار داشت: دشمن هویت اسلامی را به شدت نشانه گرفته و با راهبردهایی که مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی یاد می‌کند درصدد کارشکنی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان ترور شهدای هسته‌ای نظیر شهید شهریاری توسط دشمنان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهید شهریاری یکی از علاقمندان به جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله جوادی آملی بود و دشمن فکر کرد با حذف او می‌تواند مسیر پیشرفت را از انقلاب اسلامی بگیرد.

مهدوی ترس و واهمه دشمن از شهدایی مانند شهید شهریاری را به علت روحیه تحول‌خواهی و تمدن‌سازی اسلامی آنان مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس که مقدمه آن را دشمن با هدف نابودی جمهوری اسلامی فراهم کرد در حقیقت ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و تربیت نسل انقلابی هدایت کرد.

وی پیروی از خط و اندیشه‌های والای مقام معظم رهبری را لازم و ضروری خواند و دوران دفاع مقدس را بسترساز پرورش جنبه الهی انقلاب دانست و اظهار داشت: دشمن با شبیخون فرهنگی و با تمام ابزارهای اینترنتی و رسانه‌ای خود به میدان نبرد آمده است اما نمی‌داند تا زمانی که آرمان شهادت زنده است به هدف خود نمی‌رسد.

به گزارش تسنیم، در پایان این همایش از چند نفر از جوانان و نوجوانان مبلغ و فعال در حوزه مساجد و کارهای تبلیغی تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار