کد خبر: ۸۶۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 21 June 2020

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان در گام دوم انقلاب

تابناک/مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انبیای الهی برای تمدن سازی به نیروی جوانی تکیه کردند، گفت: باید از توانمندی جوانان در گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در همایش نقش تبلیغ در گام دوم انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جوانی ظرفیت‌های الهی است، گفت: اگر جوانی بعد رحمانیت پیدا کند از ابعاد رحمت الهی است.

وی با بیان اینکه دوره جوانی دوره خلق زیبایی‌ها است، افزود: انبیای الهی برای تمدن سازی به نیروی جوانی تکیه کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جوانی انقلابی باید مبلغ تمدن نوین اسلامی باشد، گفت: چنین جوانانی می‌تواند یاور مهدویت در پایه گذاری تمدن نوین اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از رویش انقلاب دانست که با تصمیم مدبرانه امام راحل تأسیس شده است، تصریح کرد: ایشان به چهار دهه فعالیت سازمان تبلیغات اشاره و آن را مطلوب و تأثیرگذار عنوان کرده اند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید رهبری بر بهره بردای از نیرو و توانمندی جوانان در این دوره از حیات انقلاب، افزود: رهبری در این بیانیه بارها بر نیروی جوانی تاکید کرده و فرموده اند برای تمدن سازی نوین نیازمند بهره گیری از نیرو و قدرت جوانان هستیم.

در پایان این مراسم از ۱۲ جوان فعال در حوزه رسانه و فضای مجازی، تشکل‌های مذهبی، مبلغ ارزش‌های دین تجلیل و تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار