کد خبر: ۸۶۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 21 June 2020

۳۰ درصد پرونده وارده به دادگستری گیلان منجر به سازش شده است

تابناک/ معاون قضائی دادگستری گیلان تعداد پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته را ۱۴۳ هزار و ۶۷۱ فقره عنوان و تصریح کرد: ۳۰ درصد پرونده وارده به دادگستری استان منجر به سازش شده است.

حجت الاسلام میرمحمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت هفته قوه قضائیه در سالن بهشتی دادگستری گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر اظهار کرد: ۱۲۰۰ نفر در در شوراهای حل اختلاف استان مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲۸ شعبه شوراهای حل اختلاف در استان تصریح کرد: ۱۵۰ قاضی با شوراهای حل اختلاف در استان فعالیت دارند.

معاون قضائی دادگستری گیلان تعداد پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته را ۱۴۳ هزار و ۶۷۱ فقره عنوان و تصریح کرد: ۳۰ درصد پرونده وارده به دادگستری استان منجر به سازش شده است.

حجت الاسلام میرمحمدی ادامه داد: مجموع پرونده های اعتراض شده به کل پرونده ها نیز ۱۲ درصد است.

وی درصد پرونده های نقض شده به کل پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف را ۸۵ صدم درصد عنوان و اضافه کرد: تعداد پرونده های نقص شده نسبت به اعتراض شده ها نیز ۶۵/۶ درصد است.

وی ارتقای کیفی شوراهای حل اختلاف را از برنامه های در دست اقدام بیان و خاطرنشان کرد: این ارتقا از طریق آموزش در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار