کد خبر: ۸۶۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 20 June 2020
تابناک/نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، گفت: مردم از برخی ادارات و مدیران به دلیل عدم حل مشکلات به‌شدت گلایه دارند و این مورد با ناراحتی توسط مردم به ما ارسال‌شده که خواهان حل این مشکل هستند.
گلایه مردم از عدم حل مشکلات در ادارات و بروکراسی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نقوی امروز در جلسه شورای اداری در سالن آمفی‌تئاتر شهید ثنایی مقدم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با اشاره به سالروز شهادت شهید مهدی چمران اظهار کرد: عبودیت و بندگی بارزترین شاخصه شهید چمران بود که تمام آینده مادی خود را در غرب رها کرد و در آخر دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرد که این نهایت بندگی است.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه هرچقدر انسان از مادیات و خوشی‌های دنیا دست می‌کشد به همان میزان به قرب خدا می‌رسد، گفت: نباید فکر کنیم که تمام دنیای ما میز و صندلی دنیای امروز ما است بلکه همه این‌ها برای امتحان انسان‌ها است و مسؤولین در عصر امروز خدمت به همنوع را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و مسؤولیت امروز با یک دهه گذشته متفاوت است، افزود: تعبیر رهبری از وضع امروز کشور این است که در وضعیتی شبیه جنگ احزاب قرار داریم که حتی برخی مسؤولین آن دوران نیز به‌صف دشمن پیوستند.

نقوی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن دور کردن و ناامید کردن مردم از نظام، دولت و حاکمیت اسلامی است، گفت: مردم ایران در حال تحمل وضعیت سخت اقتصادی هستند ولی نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که متحمل دیگر گرفتاری‌ها باشند.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه مسؤولین باید شبانه‌روز در کنار مردم باشند و مردم این مهم را حس کرده و مشاهده کنند، افزود: برخی مسائل جزئی نیز در جامعه و شهرستان وجود دارد که موجب نارضایتی گسترده مردم شده است که مشکل آب از مهم‌ترین مشکلات امروز است.

وی با اشاره به مسکوت ماندن برخی مسائل در شهرستان و یا غفلت از این موارد که تبدیل مشکل شده است، تصریح کرد: قلیان سراها و سد معبر از مشکلاتی است که درگذشته به این مسائل کمتر پرداخته‌شده و امروز نباید به‌گونه‌ای باشد که باید مر قانون را اجرا کنیم و برای اجرای قانون باید برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی نیز شود.

برخی مدیران حتی از شرح وظایف خود نیز بی‌خبرند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه باید زبان تشکر را بیشتر یاد بگیریم و در جامعه رواج دهیم، اظهار کرد: مردم در دوم اسفندماه با انتخاب خود از وضع کشور و شهرستان‌ها گلایه کرده و خواستار تغییر هستند که این مهم در اولویت مجلس یازدهم است.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه صندلی مسؤولین متعلق به مردم بوده و امانت‌دار هستند، گفت: برخی زمانی که بر صندلی مدیریتی تکیه می‌زنند انگار همه قدرت را در اختیار گرفته‌اند درحالی‌که وظیفه آن مدیر، خدمت بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، افزود: مردم از برخی ادارات و مدیران به دلیل عدم حل مشکلات و بروکراسی‌ها به‌شدت گلایه دارند و این مورد با ناراحتی توسط مردم به ما ارسال‌شده که خواهان حل این مشکل هستند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، مدیریت منابع در اختیار و استفاده درست را وظیفه همه مسؤولین دانست و بیان کرد: استفاده بهینه از وقت برای یک مدیر بسیار ارزشمند است و مشاهده‌شده که برخی مدیران بعد کارمندان وارد اداره شده و قبل از کارمندان نیز از اداره خارج می‌شود و برخی مدیران حتی از شرح وظایف خود نیز بی‌خبرند.

هنر مدیر، مدیریت در زمان کمبودها و کاستی‌ها است

فرماندار لنگرود نیز با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث برهم زده شدن تمام معادلات و برنامه‌ریزی‌ها شد، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا همه وظیفه‌داریم تا از گسترش این ویروس منحوس جلوگیری کرده و قدردان زحمات خادمین و شهدای سلامت باشیم.

سیروس شفقی با بیان اینکه رفع محدودیت‌ها یعنی اینکه باید بیشتر از گذشته رعایت کنیم، گفت: شاید شرایط اداری نیز به خاطر دوران کرونا به‌هم‌ریخته شده ولی باید با این ویروس کنار آمده و کارهای بر زمین‌مانده را انجام داد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مستلزم مدیریت یکپارچه همراه با آرامش است، افزود: باید هر چه در توان داریم برای خدمت به مردم قرار دهیم و هنر مدیر، مدیریت در زمان کمبودها و کاستی‌ها است.

فرماندار لنگرود، صنعت، گردشگری و کشاورزی را از زمینه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان لنگرود دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی درست و هم‌افزایی موجب گسترش و پیشبرد کارها می‌شود و باید با استفاده از ظرفیت‌ها رونق تولید را ایجاد کنیم.

شفقی با بیان اینکه لوله‌های آب شرب شهرستان لنگرود قدیمی و فرسوده است، گفت: امیدواریم با افزوده شدن آب تصفیه‌خانه سنگر که فعالیت آن از هفته گذشته آغاز شد بخشی از مشکلات آب شرب مردم را حل کند البته در حال برنامه‌ریزی برای انجام رینگ دور شهری نیز هستیم تا مشکلات تأمین آب شرب کمتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار