کد خبر: ۸۶۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ 20 June 2020

کمک مالی شهرداری به سپیدرود و داماش در خان آخر + عکس

تابناک/لایحه کمک مالی شهرداری رشت که در صحن شورای شهر با اکثریت صد در صدی اعضای شورا به تصویب رسیده بود، پس از امضای شهردار رشت مورد تایید و امضای فرماندار کلانشهر رشت نیز قرار گرفت و اکنون در انتظار دستور پرداخت شهردار رشت به مدیریت مالی شهرداری می باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، کمکی که استاندار گیلان از زمستان سال گذشته دستور پرداختش را صادر کرده بود به دلیل مشکلات اداری پرداخت نشد و در جلسه شورای تامین استان راه های جذب اعتبار مصوب استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مورد بررسی قرار گرفت و پرداخت این کمک به شهرداری رشت محول شد که در این راه استاندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی، رییس سازمان برنامه استان، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر کلانشهر رشت مساعدت و همکاری های لازم را به عمل آوردند.

در ادامه پس از ارایه لایحه دو فوریتی دکتر ناصر حاج محمدی به شورا، اعضای شورای شهر با اکثریت مطلق به لایحه رای موافق دادند و پس از آن لایحه ی مذکور مورد تایید و امضای شهردار و فرماندار محترم رشت نیز قرار گرفت.

بنابراین گزارش، اکنون لایحه کمک به دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان در خان آخر قرار گرفته است و منتظر دستور پرداخت شهردار رشت به مدیریت مالی است تا به حساب دو باشگاه پرطرفدار گیلانی واریز شود.

این روزها که به دلیل شرایط سخت مالی، باشگاهداری خصوصی در وضعیت بسیار دشواری قرار گرفته است و امیدواریم با عنایت مسئولین استان این کمک ها تداوم داشته باشد که بدون تردید کمک هایی از این دست می تواند چراغ فوتبال را در یکی از فوتبال خیزترین مناطق کشور همچنان روشن نگه دارد.

روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ضمن سپاسگزاری از تمامی مسئولینی که در این راه کمک حال تیم ریشه دار گیلان زمین بوده اند از دکتر حاج محمدی و اعضای محترم شورای شهر رشت دعوت می کند تا در این روزهای دشوار با حضور در تمرینات سپیدرود رشت موجبات قوت قلب و دلگرمی کادرفنی، بازیکنان و هواداران پرشمار سپیدرود را فراهم آورند.

090

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار