کد خبر: ۸۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 18 June 2020
 
شاگردان ساکت الهامی موفق به کسب برتری پُر گل مقابل تیم علم و ادب تبریز شدند.

ورزش سه: تراکتور که پس از انجام تمرینات گروهی چند نفره و چند مرحله‌ای طی روزهای اخیر دوران آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ برتر پشت سر گذاشته بود، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم علوم و ادب تبریز رفت.

* میثم تیموری در دقیقه ۲۰ بازی، روی ارسال احسان حاج‌صفی، با ضربه سر گل نخست تراکتور را به ثمر رساند.

* سعید مهری در دقیقه ۶۷ بازی با شوت از راه دور، به زیبایی گل دوم تراکتور را زد و در دقیقه ۶۹ بازی، میمبلا با پاس در عرض، مهری را مقابل دروازه صاحب موقعیت گل کرد تا این بازیکن با ضربه بغل پا، گل سوم تراکتور و گل دوم خود را به ثمر رساند.

* این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۰ محمدرضا خانزاده که از جناح چپ نفوذ خوبی انجام داده بود، با پاس دقیق، علی فتحی را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد که این بازیکن به راحتی گل چهارم تراکتور را به ثمر رساند تا شاگردان الهامی با برتری ۴ بر صفر این مسابقه دوستانه را پشت سر بگذارند.

رونمایی تراکتور از بازی‌های تدارکاتی با ۴ گل

شاگردان الهامی در این دیدار با ترکیب محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی (۸۲ -حسین علیزاده)، احسان حاج‌صفی (۷۰- علی فتحی)، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، رضا شکاری (۷۰- علی سبحانی)، ساسان انصاری (۶۲- علی نجفی) مهدی تیکدری‌نژاد (۸۲- مهدی ببری)، سعید مهری (۷۷- ابوالفضل پورشیخ)، میثم تیموری (۸۳- ارسلان یاری) و ویلیان میمبلا (۷۵- مسعود شجاعی) مقابل علم و ادب بازی کردند.

گفتنی است، این نخستین بازی تدارکاتی تراکتور پس از شیوع کرونا و شروع دوباره تمرینات بود که از سوی این باشگاه به صورت رسمی اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار