کد خبر: ۸۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 17 June 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰  به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن پیام وی به شرح زیر است:

 

بدون شک مناسبت ها و روزهای ویژه سال باید فرصتی باشند برای شناخت و معرفت افزایی در زمینه آن‌ مناسبت خاص.

در زمینه روزهای سوگواری ائمه اطهار(ع) هم این‌ مناسبت ها باید سبب گرایش افراد جامعه به مطالعه و شناخت از امامان معصوم و سیره و رفتار آن ها باشند.

 

شناخت امام زمان ما، دشمن شناسی و آگاهی از آنچه در دوران زندگی ما به وقوع می پیوندد، موجب بالا رفتن آگاهی های دینی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی ما خواهد شد و ما را در راه حمایت از ولایت استوارتر خواهد ساخت.

 

نیاز جامعه کنونی ما در مقطع زمانی حاضر بازشناسی سیره امامان معصوم و رهنمودها و توصیه های ائمه(ع) است که ما را در آسیب شناسی روابط اجتماعی و اتخاذ رفتار درست در قبال دوستان و دشمنان به خوبی یاری می دهد.

 

نیاز به شناخت هر یک از ائمه اطهار(ع) در جای خود می تواند حلقه اتصال ما را با زنجیره امامت و ولایت قوت ببخشد و در ولایتمداری و ولایت گرایی ما موثر و مفید باشد.

 

در این بین شناخت سیره و رفتار حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان رئیس مذهب و فهم اندیشه های بلند و والای آن امام همام، که حتی اندیشمندان و دانشمندان را به تعظیم تکریم وا داشته است، منبعی غنی از علم آموزی و دانش افزایی از این سرچشمه زلال هستی و منبع انوار الهی خواهد بود.

 

اینجانب لازم‌ می بینم در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ضمن عرض ارادت به ساحت ملکوتی آن امام همام این مصیبت عظما را به حضرت حجت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علما و همه مردم فهیم و ایران اسلامی و به ویژه شیعیان آن‌حضرت، تسلیت گفته و آرزو نمایم همه ما هر چه بیشتر در راستای اهداف والای ائمه اطهار (ع) گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار