کد خبر: ۸۶۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 17 June 2020
 

تابناک/اصفهان از ششم تیر امسال میزبان مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف است.

 
اصفهان میزبان بزرگترین رویداد قرانی از ششم تیربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، زمان برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی را از ششم تا ۲۷ تیر در اصفهان اعلام کرد و گفت: این مسابقات با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با محوریت استان اصفهان در هشت شهرستان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام محمد حسین بلک افزود: این دوره از مسابقات در دو نوبت صبح وعصر با حضور هزارو ۳۵۷ شرکت کننده در این استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: شهر‌های نایین، جلگه و جرقویه، اصفهان خمینی شهر، کاشان، لنجان، نجف آباد، گلپایگان، و آران وبیدگل میزبان این دوره از مسابقات است که فعالان قرآنی در رشت‌های حفظ پنج، ۱۰ و ۲۰ جزء، کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل واذان با هم به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات در اصفهان همزمان با سراسر کشور مردادماه برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام بلک با اشاره به منابع برخی از رشته‌های این دوره از مسابقات گفت: رشته تفسیر مرحله استانی این مسابقات از سوره مریم و براساس تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی و کتاب صفوت التفاسیر برگزار می‌شود و برگزیدگان اول تا سوم هر رشته در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار