کد خبر: ۸۶۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 17 June 2020

متصدی ۲ انبار کالا در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

تابناک/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: متصدیان ۲ انبار کالا به دلیل خودداری از اعلام موجودی، در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار اجناس به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محسن آهنی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رصد انبارهای کالا به منظور جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و در راستای سیاست های تنظیم بازار ادامه دارد و بیشتر انبارهایی که بازدید و بازرسی آنها ضروری است، مربوط به دستگاه های اداری است.

وی افزود: مشخصات ۳۱۰ انبار در آستارا در سامانه جامع انبارها ثبت شده است و مدیران دستگاه های اداری، مشخصات و موجودی انبارهای خود را در آن سامانه ثبت کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا ادامه داد: در شرایطی که قیمت برخی حبوبات نظیر لپه در بازار افزایش یافته، در برخی انبارهای بخش خصوصی مقادیری حبوبات ذخیره شده است.

او گفت: در سال های گذشته به اسم برخی افراد انبار ثبت شده است اما مطابق بررسی ها واقعیت ندارد و برای احصاء آخرین وضعیت انبارهای کالا در آستارا، علاوه بر بازدیدهای مستمر، راستی آزمایی می کنیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و میزان کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی آن، قابل توجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار