کد خبر: ۸۶۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 15 June 2020

جنگ شادی در پارک فجر شهرستان لنگرود برگزار شد / تصاویر

تابناک/اولین جنگ شادی بعد از ماهها مبارزه با کرونا به همت شهرداری لنگرود و با رعایت نکات بهداشتی درپارک فجراین شهرستان برگزار شد

به گزارش رانکوه نیوز، شهرداری لنگرود بعداز ماهها درگیری مردم با ویروس منحوس کرونا و دوری از فضاهای شاد عمومی، مجدد با برگزاری جنگ شادی، شور و نشاط را به مردم هدیه داد . برپایی موج جوونی از رادیو جوان با حضور مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی درپارک فجر این شهر باردیگر خنده را برلبان مردم نشاند، باشد که تا حدودی بتوانند غم بزرگ کرونا زدگی را فراموش کنند .

هر چند این ویروس اگر چه کمرنگ تر اما همچنان باقیست لکن با اعتقاد به اینکه شادی حق مردم ماست باید دست مریزاد گفت به مجموعه ی شهرداری وشورای اسلامی شهر لنگرود که با برگزاری چنین برنامه هایی قدمهایی ارزشمند و ستودنی در شاد نمودن مردم برمیدارند .

این برنامه مهیج فرهنگی-اجتماعی تنها برنامه استیجی(غیر استودیوئی) رادیوی ملی است که به مدت دوروز پیاپی در شهرستان لنگرود با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و معاون سیاسی فرماندار ،بخشدار بخش مرکزی و مردم ومسئولین با اجرای برنامه های شاد-مسابقات توسط مجریان توانمند رادیو جوان و تریبون آزاد در پارک فجر برگزار شد.

در این برنامه مهندس رجایی با با بیان اینکه شهرستان لنگرود با وجود جاذبه های گردشگری منحصر بفرد و طبیعتی بکر، دارای مردمان مهمانواز و خونگرمی است که زبانزد خاص وعام می باشد افزود:پارک فجر با دارا بودن ۲۱هکتار و۴ استخر ووجود گل های نیلوفر آبی بسیار زیبا وچشم نواز در فصل تابستان و پرندگان مهاجر یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان است که در دل شهر لنگرود واقع شده است.

شهردار لنگرود درادامه با اشاره به اینکه منطقه لیلاکوه،دریای چاف وچمخاله و ساحل زیبای آن،پل خشتی که به ثبت ملی رسیده است و همچنین انواع غذاهای محلی نیز ازدیگر جاذبه های توریستی و گردشگر شهرستان لنگرود بشمار می آید افزود:وضعیت مالی بد شهرداری ها،تخصیص نیافتن قیر رایگان به شهرهای بالای ۵۰هزار نفر یکی از مشکلاتی است که اکثر شهرداریها را گریبانگیر کرده است ونیاز به توجه واصلاح دارد.

وی همچنین با بیان اینکه عبور و مرور سهل وآسان حق همه شهروندان است افزود:نهضت آسفالت معابر و کوچه ها از بزرگترین اقدامات شهرداری ومجموعه شورای اسلامی شهر از بدو ورود ما به شهرداری بوده است که نسبت به دوره های قبل بی نظیر است واز سال گذشته تا کنون بالغ بر ۳۰میلیارد تومان اعتبار در بحث آسفالت هزینه شده است.

مهندس رجایی رفع مشکل آبگرفتگی سطح شهر لنگرود را از دیگر اقدامات مهم این شهر عنوان کرد و گفت:برای انجام واتمام این پروژه بالغ بر۵ میلیارد تومان اعتبار با حمایت های دکتر نوبخت به ثمر رسید.

دکتر امیدوار معاون سیاسی فرمانداری شهرستان لنگرود نیز در این مراسم از مهندس رجایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که همیشه درهمه عرصه ها پای کار هستند وچنین برنامه ی شاد و مفرح را برای شهروندان فراهم کردند،تقدیر وتشکر ویژه نمود و افزود:نگاه ما اینست تا برنامه های اجتماعی را توسعه دهیم ومردم یک نشاط اجتماعی در جامعه داشته باشند.

فرامرزحسن دوست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود نیز درپایان با بیان اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر لنگرود با تعامل و همکاری هم کارهای زیربنایی را در دستور کار خود قرار داده اند اظهار داشت:نهضت آسفالت معابر و کوچه ها و انجام برنامه های ورزشی،اجتماعی و فرهنگی از جمله اقداماتی است که در دوره پنجم شورایی انجام شد.

نائب ریئس شورای اسلامی شهر ورئیس هییت والیبال لنگرود همچنین از افتتاح زمین والیبال ساحلی در جنب پارک فجر خبرداد و گفت:این زمین والیبال ورزشی ،اولین زمین والیبال مطابق با استانداردها در استان گیلان است که افتتاح آن نقطه قوت دیگری را برای ورزش شهرستان لنگرود رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار