کد خبر: ۸۶۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 15 June 2020

طرح تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات در گیلان اجرا می شود

تابناک/معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: از فردا به مدت ۱۰ روز طرح تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات استان گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد درویش کردار ظهر دوشنبه در جلسه زیر کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات از سوی برخی صنف‌ها، اظهار کرد: در همین راستا طرح ضربتی تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات اجرای می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از فردا به مدت ۱۰ روز در استان گیلان اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح بازرسان از واحدهای فروش لوازم خانگی، لاستیک خودروی، شکر، برنج، نهاده‌های دامی، خدمات و فروش خودرو بازرسی می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه در این طرح همچنین به انبارها و سردخانه‌ها نیز سرکشی خواهد شد، گفت: بازرسان گران فروشی و بررسی فاکتورها را ملاک نظارت خود قرار خواهند داد.

وی هدف از اجرای این طرح را برقراری آرامش در بازار و کنترل افزایش بی رویه قیمت اقلام عنوان و تصریح کرد: نظارت و بازرسی‌ها به سوی مستمر بر بازار انجام خواهد شد.

درویش کردار در ادامه با اشاره به رسیدگی به پرونده‌ها گران فروشی و سایر تخلفات در سال گذشته، بیان کرد: بیش از ۴۵ میلیارد تومان ارزش پرونده‌های ارسالی سال گذشته به تعزیرات حکومتی بوده است.

وی با بیان اینکه ماهانه هزار و ۳۰۰ شکایت مردمی در سامانه ستاد خبری ۱۲۴ ثبت می‌شود، گفت: تلاش شده تا به همه این شکایت‌ها رسیدگی شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به ساماندهی بیش از ۹۰ درصدی انبارهای استان، گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از قاچاق و احتکار انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار