کد خبر: ۸۶۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 13 June 2020

به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور

تابناک/ مدیر عامل فروشگاه رفاه از به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور خبر داد.

رسول محمدی در مراسم افتتاح فروشگاه رفاه در مجتمع دنیای آرزو در ساری در پاسخ به ارائه برنامه های فروشگاه رفاه در سال جهش تولید، اظهار کرد: در سال جهش تولید یکی از ابزارهای رونق این امر دسترسی مردم به کالاهای ایرانی بوده و تلاش بر این است که با ارتباط ۳ هزار تولید کننده‌ بزرگ ایرانی بتوانیم کالاهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به دست هموطنان برسانیم و از این طریق دین خود را به جهش تولید ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه در دنیای آرزو نزدیک به ۴ هزار مترمربع مساحت دارد، افزود: در سلسله افتتاحیه های عید فطر این فروشگاه، ۱۲ فروشگاه جدید در شهرهای اصفهان، تبریز، رشت، تهران، ساری و قزوین نیز افتتاح خواهیم داشت.

مدیرعامل فروشگاه رفاه با بیان اینکه این فروشگاه بزرگترین فروشگاه رفاه در خطه‌ سرسبز شمال کشور است، خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۹۸۷ نفر از جوانان بکارگیری شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۲۰ فروشگاه جدید دیگر به مجموعه‌ فروشگاهی رفاه اضافه کنیم.

محمدی گفت: ما برنج مازندران را نیز با برند رفاه، بسته‌بندی و توزیع کردیم و در این راستا از کشاورزان و تامین‌کنندگان برنج مازندران که با ما نهایت همکاری و همراهی را داشتند، تشکر داریم.

مدیرعامل فروشگاه رفاه ادامه داد: امسال همزمان با هفته مازندران در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه محصولات دیگر مازندران در کل کشور عرضه خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس توافق با سازمان بازنشستگی هر چهار ماه یکبار با بهره نزدیک به صفر درصد کارت‌های آن‌ها شارژ می‌شوند که بازپرداخت آن یک دوره چهار ماهه است.

محمدی افزود: فروشگاه‌های استان مازندران از نظر رتبه جزء تیپ یک و دو فروشگاه رفاه است و با توجه به تراکم جمعیتی که دارد ما برنامه وسیع‌تری در این استان داریم.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در این مراسم گفت: به دلیل شیوع کرونا به هیچ سازمان و دستگاهی تا این لحظه اجازه برگزاری مراسمی داده نشده بود اما به دلیل اهمیت موضوع، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کیفیت مطلوب و قیمت از ارکان مهم در فروشگاه ها است، گفت: اگر شعبات رفاه به صورت زنجیره‌ای در همه ی شهر های مازندران رقم بخورد امکان دسترسی مردم به خدمات آسان تر خواهد شد.

فرهادشاهسوارانی مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو نیز گفت: رفاه به دنیای آرزو رسید و امیدواریم دنیای آرزو نیز به رفاه برسد.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا مراسم افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتیو با تعداد محدود افتتاح شد.

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو افزود: بسیاری از کشورهای دنیا در حال مبارزه با کرونا هستند و ضعف آنها در تامین معیشت مردم مشخص شد به طوریکه صف های طولانی و نبود مواد غذایی کافی بر مشکلات مردم در کرونا دامن زد، اما فروشگاه رفاه در این اپیدمی همزمان همراه با کمک دولت‌مردان دغدغه معیشت مردم را به حد اقل رسانده و دنیای آرزو بستری را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم کرده است.

شاهسوارانی  گفت: ۲ شهربازی نیز در این مجتمع افتتاح  تا یک مجتمع رفاهی تفریحی رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار