کد خبر: ۸۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 12 June 2020
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به نقش دولت در کنترل بازار ارز و طلا گفت: برای کنترل بازار ارز باید هماهنگی میان وزارتخانه‌های قوه مجریه بیشتر شده و دولت و مسؤولان ذی‌ربط با قاچاق کالا مقابله کنند.
قوه مجریه هماهنگی میان وزارتخانه‌ها برای کنترل بازار ارز داشته باشد

تابناک/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی‌های وسیع در آمریکا یک نوع اعتراض به نظام لیبرالی است، اظهار کرد: کشورهای اروپایی و مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال اتفاقات آمریکا سکوت کردند زیرا می‌دانند همراهی با معترضین زمینه‌ساز نابودی آمریکا می‌شود.

وی با ابراز تأسف از رفتارهای لیبرال‌های برخی در داخل کشور گفت: عده‌ای که درگذشته خود را انقلابی می‌دانستند در مورد اتفاقات آمریکا هیچ‌ صحبتی نکرده و حتی در بعضی مواقع از دولت آمریکا حمایت می‌کنند ولی توصیه من به آنان این است که به‌سوی مردم و انقلاب بازگشته و از بعضی رفتارها خودداری کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه نهضت جمهوری اسلامی در حال گسترش در تمامی نقاط جهان است تصریح کرد: شعار جمهوری اسلامی یعنی مبارزه با ظلم و ستم، زورگویی، ایستادگی در مقابل استکبار و مبارزه با نژادپرستی است که خوشبختانه اکنون تمامی ملت‌های آزادی‌خواه ازجمله مردم آمریکا با پیروی از انقلاب در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کردند.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به کنترل بازار بیان کرد: بعد از گرانی بنزین شاهد یک نظارت دقیق از سوی مسؤولان و دستگاه‌های نظارتی بودیم ولی بعد از شیوع کرونا و در طی این مدت با گرانی ارز، دلار و طلا بسیاری کالاها با افزایش مواجه شده و همچنین نظارت‌ها کاهش پیداکرده است.

وی با اشاره به نقش دولت در کنترل بازار ارز و طلا تصریح کرد: برای کنترل بازار ارز باید هماهنگی میان وزارتخانه‌های قوه مجریه ایجادشده و دولت و مسؤولان ذی‌ربط با قاچاق کالا مقابله کنند زیرا در غیر این صورت هیچ موفقیتی انجام‌نشده وضعیت کشور رو به بهبودی حرکت نخواهد کرد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه نقش مجلس شورای اسلامی در کنترل بازار را مهم برشمرد و افزود: مجلس یازدهم که با شعار ایستادگی در مقابل فساد و مبارزه با گرانی کار خود را آغاز کرده است باید با شناسایی مشکلات و چگونگی برون‌رفت از این شرایط به اقتصاد کشور و رفع گرانی وجود در بازار کمک کند.

طیبی با درخواست از مردم در خصوص عدم توجه به ایجاد جنگ روانی در شرایط کنونی کشور گفت: مردم وضعیت معیشتی بسیار سختی را می‌گذراند ولی از آنان درخواست دارم در تحت تأثیر جنگ روانی استکبار قرار نگیرند و با هجوم به بازار و خرید بی‌رویه کالا باعث گرانی بیش‌ازحد نشوند، زیرا در کشور هیچ‌گونه کمبود کالایی وجود ندارد.

وی با گله‌مندی از افت فشار آب در شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: در این چند روز شاهد افت فشار در این شهرستان بوده و با وارد مدار شدن تصفیه‌خانه شماره دو از روز سه‌شنبه فشار آب در این منطقه از استان دو برابر می‌شود لذا از یک‌شنبه به مدت دو روز با کمبود فشار آب مواجه هستیم و بعدازآن مشکل آب برطرف می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه دوران ظهور را به‌عنوان عصر طلایی تاریخ بشریت می‌شناسند، گفت: دوران ظهور زمین ساز زندگی بدون فقر، فشار، ظلم است لذا انسان و منتظران باید برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را انجام دهند.

طیبی با اشاره به مراحل ظهور حضرت مهدی (عج) افزود: ظهور امام زمان به سه مرحله نمایان شدن حضرت قائم (عج) دوره مبارزه و تثبیت حکومت جهانی تقسیم می‌شود زیرا پس از ظهور این امام رئوف عده‌ای با ایشان دشمنی کرده و آن حضرت با این دشمنان به مبارزه می‌پردازند.

وی لازمه قرار گرفتن در زمره یاران امام زمان (عج) را تبعیت از ولایت‌فقیه دانست و بیان کرد: کسانی که در مقابل ولایت و ولی‌فقیه ایستادگی کرده و به فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌اعتنا باشند و یا به پدر و مادر و بزرگ‌تر خود بی‌احترامی کند قطعاً در روز قیامت از یاران امام زمان نبوده و در مقابل ایشان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار