کد خبر: ۸۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 11 June 2020

پیشکسوت فوتبال گیلان و سپیدرود رشت درگذشت

تابناک/ محمدحسن پوربهلول پیشکسوت فوتبال گیلان و باشگاه سپیدرود رشت درگذشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمدحسن پوربهلول ستاره خمامی دهه ۶۰ فوتبال استان گیلان که در ماه های اخیر به سرطان ریه مبتلا شده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رادنی دیدار افزود: این پیشسکوت فوتبال سپیدرود رشت و آقای گل سابق استان گیلان در سن ۶۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی بیان کرد: مرحوم پوربهلول از نسل های اولیه باشگاه سپیدرود بود که از سال ۱۳۵۶ به عضویت قدیمی ترین تیم گیلان درآمد و مقام قهرمانی در جام آقا خان، قهرمانی در جام انقلاب و جام حذفی گیلان، آقای گلی گیلان، عضویت در تیم ملی جوانان و حضور در لیگ دسته دوم تخت جمشید را با سپیدرود تجربه کرد.

وی ادامه داد: این‌ پیشکسوت فوتبال گیلان سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، پپسی و سپیدرود رشت را در کارنامه داشت و در دیدار ملوان انزلی و سپیدرود رشت از فینال جام حذفی گیلان با شماره ۱۰ در ترکیب سپیدرود حضور یافت و به عنوان ستاره‌ دهه‌ ۶۰ فوتبال گیلان به آقای گلی لیگ رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم محمدحسن پوربهلول نخستین بازیکن شهرستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان در سال ۵۶ بود و از شدت تعصب به پیراهن سپیدرود، اردوی تیم ملی را برای حضور در بازی سپیدرود و ایرانمهر رشت ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود تصریح کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود این ضایعه تاسف آور را به جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته و برای ایشان آرامش و برای بازماندگان صبر آرزو می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار