رئیس قوه قضاییه گفت: با بیان اینکه عشایر نقش به سزایی در تولید کشور با ایثارگری هایشان دارند ان‌ها در ۴ دهه گذشته امتحان خود را به خوبی پس داده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 11 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در دیدار با سران عشایر و اقشار مردم فارس اظهار کرد: کشور‌های اروپایی که مدعی حقوق بشر هستند اکنون حتی اجازه نمی‌دهند معترضان آنان نفس بکشند و این در حالی است که توسعه یافتگی باید در تمامی شاخص‌های اجتماعی وجود داشته باشد و تنها تکنولوژی شاخصه مناسبی برای توسعه نیست.

او ادامه داد: تمام کسانی که به فکر ارتباط با خارج از کشور هستند باید بدانند که همه شاخص‌های توسعه یافتگی در ایران وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: تمام نیاز‌های توسعه در داخل مرز‌های ایران وجود دارد و با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان به توسعه یافتگی در تمامی شاخص‌ها رسید.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه عشایر یکی از بخش‌های تولیدی کشور هستند، اظهار کرد: بدون تردید عشایر به عنوان امتیاز فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تولیدی و سرمایه‌های ارزشمند و بی بدیل جامعه هستند.

او با بیان اینکه امروز تولید عشایر باید مورد حمایت تمام بخش ها قرار بگیرد، ادامه داد: باید به صورت قانونمند از عشایران حمایت و مشکلات بیمه ای، امنیتی و حمایتی این قشر حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی گفت: صداقت، ایمان، مقاومت و ایستادگی و تاثیر جامعه عشایر نسبت به حفظ انقلاب از جمله اوصافی است که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به خوبی آن‌ها را شناختند.

او افزود: ایستادگی عشایر در مقابل انگلیس‌ها و حضور آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس در دوران نظام جمهوری اسلامی را ویژگی بارز جامعه عشایر برشمرد و افزود: این‌ها مسائلی است که شاید سخن گفتن از آن‌ها راحت باشد، اما توصیف واقعی آن‌ها سخت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: امروز جوانان و زنان عشایر علاوه بر مردان، مولد هستند که کمترین استفاده از ظرفیت‌ها و منابع دارند، اما بیشترین سود را با تولیداتشان عاید کشور می کنند.

او با بیان اینکه عشایر نقش به سزایی در تولید کشور با ایثارگری هایشان دارند ان‌ها در ۴ دهه گذشته امتحان خود را به خوبی پس داده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار