کد خبر: ۸۶۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 09 June 2020

شهرداری رشت در جهت شفاف‌سازی امور پیش می‌رود

تابناک/عضو شورای شهر رشت از انتشار و دسترسی به اطلاعات آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت که با دستور ناصر حاج محمدی و پیگیری و همت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری رشت صورت پذیرفت، قدردانی کرد.

عاقل منش عضو شورای شهر رشت گفت: به تازگی در اجرای مصوبه شورای شهر رشت و در راستای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، آرای صادره ی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت منتشر شده است.

وی با سپاسگزاری از شهردار رشت‌ و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری خاطرنشان کرد: این اقدام گامی موثر در راستای شفاف‌سازی، ارائه اطلاعات درست و پاسخگویی روشن به شهروندان در زمینه پرونده‌ های کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت است.

عاقل منش همچنین خاطر نشان‌ کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح دو فوریتی شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر انتشار و شفافسازی گزارش کارشناسی تخلفات ساختمانی و آرای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام شده و آرای کمیسیون ماده ی ۱۰۰ شهرداری به تفکیک مناطق پنجگانه در پورتال شهرداری رشت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اقداماتی اینچنین در راستای خواسته های به حق شهروندان و تحقق حقوق شهروندی تعبیر و تفسیر می شود.

عاقل منش در پایان افزود: گام بعدی در راستای شفافسازی فعالیتها، می تواند ارائه ی خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه های ساخت به صورت غیرحضوری و کاملاً الکترونیکی باشد که سبب جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سبب کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و حذف رانتها می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار