کد خبر: ۸۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 07 June 2020
جلسه معارفه سرپرست تبلیغات اسلامی فومن با تاکید بر اینکه تبلیغات اسلامی از ادارات تاثیرگذار فرهنگی است و باید به جبهه‌‌های فرهنگی و جوانان توجه ویژه داشته باشد، امروز(۱۸ خرداد) برگزار شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، جلسه تکریم و معارفه سرپرست تبلیغات اسلامی فومن امروز(یک‌شنبه، ۱۸ بهمن) با حضور حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان و مسئولان فومن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


«محمدرضا محسنی» در این جلسه با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی از ادارات مهم تاثیرگذار فرهنگی است، اظهار کرد: نقش این اداره در رسیدگی و رفع معضلات فرهنگی در جامعه با اهمیت است.


فرماندار فومن افزود: وجود ظرفیت غنی روحانیون و حوزه علمیه در شهرستان فومن می‌تواند در مقابله با بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، مؤثر باشد.


وی گفت: هم‌افزایی تبلیغات اسلامی در برنامه‌های فرهنگی شهرستان بسیار سازنده و حائز اهمیت بوده و تبلیغ تعالیم دینی خاصه برای جامعه جوان شهرستان فومن راهگشاست.


محسنی ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام «محتشم خواه» مسئول قبلی این اداره، برای ریاست جدید، در ماموریت خود در تبلیغ و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی، آرزوی توفیق کرد.


در ادامه حجت‌الاسلام «سیدمحمدحسن صفوی» با اشاره به اینکه خروجی تبلیغات اسلامی در جامعه بسیار بالاست، تصریح کرد: رویش‌های جدید در انقلاب و مشارکت گسترده مردم در مراسم مختلف در دهه فجر و همچنین تشییع جنازه عظیم سردار شهید سلیمانی مورد توجه است.


امام جمعه فومن با بیان اینکه پیشبرد سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برعهده روحانیون است، خاطرنشان کرد: شأن مبلغان اسلام بسیار بالاست و در حالی که هجمه عمومی بسیاری وجود دارد، بزرگواری روحانیت مبلغ باعث حفظ نظام و ارزش‌های آن شده است.


حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» نیز با بیان اینکه اراده خداوند، حکومت مستضعفین بر روی زمین است و در رأس مستضعفین، انسان کامل وجود دارد، اظهار کرد: شیعه به امر رسول الله مسئول به آرمان‌خواهی و اموری است که اراده خداوند را محقق سازد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: با همکاری مسئولین و مدیران باید به منظور رسیدن به حکومت جهانی و تحقق اراده خداوند تلاش کنیم و در شرایط کنونی، در میانه مبارزه با دشمنان، نقش تبلیغات اسلامی برجسته است.


وی تاکید کرد: رییس جدید این اداره باید به جبهه های فرهنگی و جوانان مومن توجه ویژه‌ای داشته باشد و با ارتباطات صمیمانه، از ظرفیت‌های شهرستان بهره بگیرد.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «جلال محتشم خواه» تقدیر و حجت الاسلام «مهدی راثی» به‌عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی فومن معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار