کد خبر: ۸۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 07 June 2020
 
عملیات آسفالت راه روستای ویرمونی آستارا آغاز شد

تابناک/بخشدار مرکزی آستارا از آغاز عملیات آسفالت و بهسازی راه روستای ویرمونی این بخش، با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

بابک باستانی روز یکشنبه در بازدید از عملیات آسفالت روستای ویرمونی اظهار کرد: عملیات آسفالت و بهسازی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و ظرف ۲ هفته تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: محدوده مرکز روستا و مسیر ویرمونی به تالاب استیل، به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع آسفالت می شود و آسفالت پنج کیلومتر دیگر از راه روستاها در دستور کار است.

وی گفت: توسعه راه ها در ارتقاء سطح رفاه مردم و دسترسی آنها به خدمات و امکانات، مهم است و دولت تدبیر و امید به تامین راه مناسب برای روستاها توجه ویژه دارد.

باستانی اظهار کرد: از چهار حلقه چاه آب روستای ویرمونی، یک حلقه به آب شرب و سه حلقه به اراضی کشاورزی منظور شده است و هزار و ۱۳۰ خانوار روستا، در برخی ساعات از افت فشار و قطع آب رنج می برند.

بخشدار مرکزی آستارا گفت: بیشتر چاه های آب روستاها بالای ۳۰ سال عمر دارند و تاسیسات آب نیازمند بهسازی است اما با بهره برداری از سد لاستیکی این شهرستان، مشکل آب بسیاری از روستاها برطرف خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار