کد خبر: ۸۵۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 07 June 2020

 

 

تابناک/رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مردم خواست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجازه خستگی بیشتر به کادر بهداشت و درمان را ندهند.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر شکراله سلمان‌زاده ظهر امروز اظهار داشت: در حالیکه خیلی از استان‌ها مثل گیلان، مازندران، اصفهان، کاشان و قم در پیک بیماری بودند ما در این منطقه سیر آهسته‌ای داشتیم، موارد ابتلا بسیار کم بود و در بعضی از روزها حتی بدون ابتلا بودیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم‌شده و فروکش کردن بیماری در بسیاری از استان‌های دیگر، ما تازه وارد پیک ابتلا شدیم که این موضوع با توجه به این مهم که استان ما دیر وارد پیک شد و در همان ابتدا محدودیت‌های خوبی را اعمال کرد، درست بو. با رفع محدودیت‌ها و افزایش ترددها، با توجه به سرعت بالای سرایت ویروس کرونا، طبیعی است که با رعایت نکردن پروتکل‌ها در خیابان‌ها، اصناف و ادارات؛ این افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر را در منطقه شاهد باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص پیش‌بینی زمان پایان کرونا در جنوب غرب خوزستان بیان کرد: باید ببینیم کرونا در دنیا چه زمانی به پایان می‌رسد و تا زمان توزیع واکسن که زمان‌های مختلفی در خصوص آن گمانه‌زنی می‌شود باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری زندگی کرد تا این ویروس به افراد پرخطر منتقل نشود.

وی خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان همانند گذشته پرتوان، باانگیزه و پرتلاش در خدمت مردم هستند که البته تعداد زیادی از این عزیزان به بیماری مبتلا شدند ولی خوشبختانه مورد فوت را در بین این تلاشگران نداشتیم، مردم عزیزمان با رعایت توصیه‌های بهداشتی اجازه ندهند که بار خستگی کادر بهداشت و درمان بیشتر بشود تا این عزیزان نیز فرصتی برای استراحت داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار