کد خبر: ۸۵۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 06 June 2020

کمک ۴۱ میلیارد ریالی خیران گیلان به حوزه درمان و معیشت نیازمندان

تابناک/ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۱ میلیارد ریال از سوی این مجمع به بخش بهداشت و درمان بیمارستان ها و نیز معیشت نیازمندان کمک شده است.

دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی درباره کمک های مجمع خیرین سلامت گیلان در حوزه بهداشت و درمان به بیمارستان ها اظهار داشت: اهدا ۳۰ دستگاه کمک تنفسی، ۱۲ هزار ماسک، پنج هزار لباس یکسره گان، ۱۰ دستگاه الکتروکاردیوگرافی، ۱۰ عدد پمپ سرم، ۱۸ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۰ عدد ویلچر، یک دستگاه سی آرم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، ۱۲ دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ونتیلاتور از جمله کمک های مجموع خیرین سلامت در این مدت بوده است.

وی همچنین از مردم خواست تا در ادامه کمک ها در رزمایش انفاق و کمک مومنانه شرکت کنند تا هیچ بیماری دغدغه درمان نداشته و هیچ سفره ای خالی نباشد.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این رزمایش می توانند از طریق مجمع خیرین سلامت استان گیلان اقدام کنند، خاطر نشان کرد: شماره حساب بانک رفاه شامل ۶۹۸۷۰۱۸۴۷، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰ و شماره شبا IR۱۴۰۱۳۰- ۱۰۰۰-- ۰۰۰۰- ۰۶۹۸- ۷۰۱۸- ۴۷ به نام مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار