کد خبر: ۸۵۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 06 June 2020
تابناک/احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در خانه ملت، بر اساس رأی وکلای گیلان نخستین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یازدهم شد.
دنیامالی نخستین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یازدهم شد

 احمد دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، نخستین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بر اساس رأی نمایندگان استان شد.

 

دنیامالی متولد ۱۳۳۹ در بندرانزلی است پیش‌تر رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم بوده است. علاوه بر این، دنیا مالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را از سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ نیز عهده‌دار بوده که ازجمله پروژه‌های دوره تصدی وی در معاونت فنی و عمرانی می‌توان به برج میلاد، تونل توحید، تونل رسالت، پارک آب‌وآتش، تونل نیایش و تونل‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران اشاره کرد.

دنیامالی در سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ معاونت وزیر راه و ترابری و ریاست سازمان بنادر و کشتیرانی را بر عهده داشته است. او نه سال رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود و هم‌اکنون نایب‌رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون جهانی این رشته است.

 وی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه علوم تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

ذبیح نیکفر، نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس پیش از ... مسؤولیت ریاست مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت را بر عهده داشت.

بررسی مشکلات استان، پیگیری مصوبات کلی در مجمع تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، هماهنگی و برگزاری نشست با مسؤولان عالی کشور ازجمله فعالیت‌های مجامع وکلای ملت در مجلس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار