کد خبر: ۸۵۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 June 2020
 

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فایل صوتی منتسب به دکتر وحید منصف که در فضای مجازی منتشر شده تکذیب می‌شود.

فضای مجازی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: انتشار فایل صوتی چند دقیقه‌ای منتسب به شهید خدمت دکتر وحید منصف به هیچ عنوان با آن زنده یاد ارتباطی ندارد.

او افزود: صدایی که در آن فایل منتشر شده به هیچ وجه صدای شهید منصف نیست، چرا که بنا بر اظهارات همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان آن زنده یاد بیش از ۱۰ روز در‌ بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری بود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: کاربران فضای مجازی در این شرایط حساس شیوع ویروس کرونا در استان نباید هر مطلبی را در این فضا منتشر کنند و در شرایط حساس کنونی باید از رفتار‌های غیر عرفی و غیراخلاقی به شدت پرهیز کرد.

حسینی با اشاره به هشدار دستگاه قضا به انتشار دهندگان اخبار کذب در دوران شیوع کرونا گفت: به یقین منتشر کنندگان این فایل صوتی نیز مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و انتظار است برای جلوگیری از رفتار‌های مشابه، با این افراد با جدیت برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار