کد خبر: ۸۵۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 06 June 2020
 

معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی گیلان از برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنی در سواحل و تفرجگا‌ه‌ها خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنی در سواحل و تفرجگا‌ه‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن پور، معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

او افزود: استان گیلان با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان مهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است و نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسئولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را برعهده دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان گیلان ۲۸۰ کیلومتر مرز آبی، ۱۱۶ نقطه خطرآفرین و ۱۲۰ نقطه تفرجگاهی دارد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد ۱۹۴ تیم خودرویی و موتوری به صورت کمکی از سطح استان به سواحل و تفرجگاه‌ها اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسن‌پور بیان داشت: در طول تابستان بیش از هزار نفر نیرو اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه ماموریت برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیکی استان گیلان را برعهده دارند.

او تصریح کرد: طبق تدابیر جانشین نیروی انتظامی کشور و جلساتی که با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های همجوار شمالی برگزار شد، موضوع تشکیل قرارگاه‌های مرکزی در بحث طرح سالمسازی سواحل و تفرجگا‌ه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار