کد خبر: ۸۵۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 06 June 2020
 

رئیس سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری رشت از پاکسازی و بهسازی فضای پارک جنگلی سراوان خبر داد.

تابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر بشردانش، رئیس سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری رشت گفت: محیط پارک جنگلی سراوان این شهر به منظور بهسازی با جمع آوری زباله‌ها و پسماند‌ها پاکسازی شده است.

او این اقدام را برای ایجاد رفاه حال استفاده کنندگان و بهره جویان از پارک جنگلی سراوان اعلام کرد و افزود: برخی از گردشگران بدون در نظر داشتن اصول زیست محیطی و مقررات بهداشتی، زباله‌ها را در فضا‌های عمومی پارک جنگلی سراوان رها می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری رشت یادآور شد: این کار علاوه بر اینکه چهره‌ای ناپسند و نازیبا از این پارک به وجود می‌آورد، زمینه پراکنش آلودگی و بیماری را نیز گسترش داده و امکان استفاده از این محیط زیبا و دلپسند را برای دیگران دشوار می‌کند.

بشردانش از شهروندان، گردشگران و مسافران خواست: ضمن رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی از آلوده کردن محیط زیست، به ویژه پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کرده تا دیگران هم بتوانند از این فضا‌ها بهره ببرند.

ﭘﺎرک ﺟﻨﮕﻠﯽ سراوان رشت ﺑﺎ وﺳﻌﺖ یک هزار و ۴۸۷ هکتار در ﻗﺴﻤﺖ ﻏﺮﺑﯽ ﺟﺎده رﺷﺖ ﺑﻪ ﺗﻬﺮان و ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ حدود ۱۷ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی از شهر رشت ﻗﺮار دارد.

این ﭘﺎرک که از ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺮﺻﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﮕﻠﯽ ﮔﯿﻼن اﺳﺖ، یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهر رشت محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار