کد خبر: ۸۵۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 06 June 2020

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: مجلس به دقت و با جدیت تمام نحوه هزینه منابع صندوق توسعه ملی توسط دولت را رصد می‌کند.

 
نماینده مردم فومن در مجلس: مجلس با جدیت نحوه هزینه منابع صندوق توسعه ملی را رصد می‌کند

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، معضلات اقتصادی و معیشتی، بیکاری و تورم را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه با اعتماد به توانمندی‌های داخلی قادر به رفع بسیاری از مشکلات هستیم اظهار داشت: مجلس یازدهم با جدیت تمام نحوه هزینه‌کرد منابع صندوق توسعه ملی توسط دولت را رصد می‌کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، حساسیت ویژه مجلس یازدهم در نحوه هزینه‌کرد منابع صندوق توسعه ملی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: دولت درخواستی مبنی بر برداشت مبالغی از صندوق توسعه ملی را از مقام معظم رهبری داشت که مورد موافقت ایشان هم قرار گرفت؛ بنابراین تکلیف دولت در این زمینه بسیار سنگین است.

بهروزی‌فر تقویت بُعد نظارتی مجلس یازدهم را از جمله موضوعاتی که نمایندگان منتخب خانه ملت با جدیت تمام به دنبال تحقق آن هستند خواند و افزود: عملکرد رئیس‌جمهور و مجموعه دولت برای هزینه‌کرد منابع صندوق توسعه ملی با دقت مورد نظارت قرار می‌گیرد و به‌هیچ عنوان نباید ذره‌ای از این سرمایه‌ها صرف مسیرهای دیگری شود.

وی یکی دیگر از مواردی را که مجلس یازدهم حتماً آن را مورد پیگیری قرار خواهد داد را بحث بودجه سال 99 و نحوه تأمین منابع آن ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از منابع بودجه امسال بنا به علل مختلف تأمین نمی‌شود بنابراین شناسایی منابعی که می‌تواند در این عرصه به ما کمک کند در دستور کار مجلس یازدهم قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اصلی‌ترین رمز و کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه را اعمال مدیریت جهادی با نگاه به نیروها و توانمندی‌های متخصصان داخلی تلقی کرد و گفت: مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مصمم است و امیدواریم با عمل به تکالیف قانون‌گذاری و نظارت به این هدف مهم جامه عمل بپوشانیم.

بهروزی‌فر وضعیت رفاهی و امکاناتی دو شهرستان فومن و شفت را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه پس از گذشت 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد وجود شهرستان شفت با عنوان شهرستان کم‌برخوردار و محروم هستیم افزود: مردم چشم امید به مجلس یازدهم دوخته‌اند و امیدوارند یک رفاه نسبی در زندگی آنان ایجاد شود.

وی پیگیری برای رفع محرومیت‌ها از چهره شهرستان شفت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه حل و فصل مشکلات موجود در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم برای شروع و ادامه کار خدمت‌رسانی خود به مردم بدون شک رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد تا در این مسیر موفق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار