کد خبر: ۸۵۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 06 June 2020

مسئولان در حیطه مسئولیت خود اظهار نظر کنند/ با قاطعیت در برابر تمام مسائل حاشیه‌ای خواهم ایستاد

تابناک/نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در راستای مسئولیت و وظایف خود اظهار نظر کرده و از بیان مباحث حاشیه ای خودداری کنند.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: رویکرد من همراهی، همکاری و مشارکت تمامی شهروندان از هر گروه و سلیقه ای برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان آستارا است و مسئولان برای ایجاد فضای همدلی و خدمت صادقانه تلاش کنند.

وی گفت: به عنوان یک دانش آموخته علم مدیریت، اعتقاد دارم هرگونه جابجایی و تغییر و تحول در مدیران و در هر سازمانی باید با هدف غنی سازی شغل، رفع مشکلات، ورود افراد قوی، تزریق انرژی نو و بهبود عملکرد سازمان در جهت ایفای هر چه بهتر وظیفه، عمل به ماموریت ها و اهداف سازمانی و بهره وری بیشتر سازمان مربوطه باشد.

وی افزود: مدیریت شهرستان باید بر اساس عقلانیت و قانون مداری صورت بگیرد و از مجاری قانونی به تخلفات رسیدگی شود.

مرحبا گفت: به پشتوانه رای اعتماد مردم، با قاطعیت و شجاعت در برابر تمام مسائل حاشیه ای خواهم ایستاد و وامدار کسی نخواهم بود .

نماینده آستارا گفت: برخی مسئولان با اظهارات نسنجیده ، آرامش شهرستان را بهم نریزند چرا که بنده دربرابر گرفتن حق مردم کوتاه نخواهم آمد و از حیثیت خانواده شهدا و همه دلسوزان واقعی این شهر دفاع خواهم کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار