کد خبر: ۸۵۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 06 June 2020
 

دانش آموزان گیلانی پایه دوازدهم فردا در حوزه های برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی حاضر می شوند.

 
آغاز امتحانات حضوری دانش آموزان گیلانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیر کل آموزش و پرورش گیلان امروز گفت :طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش از فردا ، 17 خرداد ، 20 هزار و 317 دانش آموز گیلانی پایه دوازدهم همزمان با دانش آموزان سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حوزه های امتحانی تعیین شده حاضر شده و در امتحانات سراسری پایان سال تحصیلی شرکت کرده و به سوالات هماهنگ کشوری پاسخ می دهند.
 
نادر جهان آرای با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم تا 16 تیر ادامه دارد افزود : دانش آموزان پیش دانشگاهی و یا سوم نظام قدیم هم فردا در این امتحانات شرکت خواهند کرد.
 
وی به افزایش 70 درصدی تعداد حوزه های امتحانی در مقایسه با پارسال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد : امتحانات سال آخر متوسطه دوم در 239 حوزه امتحانی برگزار می شود و دانش آموزان پایه دوازدهم شهرهایی نظیر رستم آباد ، منجیل و لوشان که پارسال در شهر خود حوزه امتحانی نداشتند امسال می توانند در شهر خودشان امتحان بدهند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت : در همه حوزه های امتحانی علاوه بر حضور مراقب ، ناظر ، رئیس حوزه و منشی ، مربیان بهداشت برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور دارند و نکات بهداشتی را پیگیری می کنند.
 
جهان آرای با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم که بر اساس تصمیمات شورای اولیای مدارس با تعیین ساعت و روزهای امتحان بصورت داخلی برگزار می شود گفت : امتحانات 30 هزار و 400 دانش آموز پایه نهم که بصورت حضوری از هفته گذشته در مدارس استان آغاز شد ، تا پایان خرداد ادامه دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار