تابناک/ حجت الاسلام صفری در سخنان پیش از خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه املش ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) و قیام خونین ۱۵ خرداد ماه سال ۴۲خاطر نشان کرد:از یکایک شما مردم عزیز که مسئولیت خدمتگزاری را برعهده بنده گذاشتید تقدیر وتشکر ویژه مینمایم وانشاا…که بتوانم لایق این خدمتگزاری باشم و از قسم به خدای بزرگ پیروی نمایم.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکرم که ذره ای در وجود خویش تغییر احساس نکردم که از امامت جمعه بعنوان وکیل مردم انتخاب شدم افزود:یکی از دغدغه های بنده  این است که دراین چهارسال بتوانم با کمک کردن به این نظام و مردم روسفید بیرون آیم.

نماینده مردم رودسر در ادامه اظهار داشت : عمق مشکلاتی که در منطقه املش و رودسر وجود دارد ،می طلبد که همه ما یک نگاه جهادی و حرکت انقلابی داشته باشیم و اگر غیر از این باشد ما نمیتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی تصریح نمود:با توجه به اینکه سال پایان کار دولت است ومسائل مالی دولت کاملامحرز و مشخص است و کسری بودجه دارد واین دلیل نمی شود که نتوانیم مسائل ومشکلات را مدیریت کنیم.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه فضای همدلی و هم افزایی باید وجود داشته باشدتا مشکلات حل شوند افزود:اگر دراین میان مسوولین کشور باهم درگیر شوند کسی بجز دشمنان ما از آن بهره نخواهد برد وکسی هم ضرر نمیکند مگر مردم ما.

وی اضافه کرد:با ایجاد فضای مهربانی وهمدلی میتوانیم تلاش کنیم تا مردم ما به منافع کوتاه مدت و بلند مدت برسند.

نماینده مردم رودسر واملش همچنین پرهیز و جلوگیری از آلودگی های اجتماعی را یکی از رویکردهای اساسی برشمرد وافزود:طبق قول بنده در شعار انتخاباتی،پیگیرکمیسیون کشاورزی هستم چرا که زندگی شما مردم با کار وکشاورزی و اقتصاد عجین شده است.

وی درپایان به مشکلات کشاورزی ،سردهنه ها،آب آشامیدنی،جاده ها اشاره کردوگفت:انشاا…بایاری خداوند وهمراهی هم بتوانیم تغییر وتحولی دراین وضعیت موجود ایجاد کنیم.