کد خبر: ۸۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 05 June 2020
حجت الاسلام گروهی گفت: از ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی رابطه مداوم با محرومین است تا بتواند بهتر درد آنها را بشناسد و نظارت جدی بر عملکرد دولت داشته باشد تا مشکلات محرومین بر طرف شود.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۶ خرداد حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با اشاره به ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی، گفت: از ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی رابطه مداوم با محرومین است تا بتواند بهتر درد آنها را بشناسد و نظارت جدی بر عملکرد دولت داشته باشد تا مشکلات محرومین بر طرف شود.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: از دیگر ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی، دلسوزی است اگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دلسوز مردم، کشور و رهبری شد حاضر است برای کشور جان خود را فدا کند.

وی با اشاره به آغاز مجلس یازدهم، اظهار کرد: به لطف خدا مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی و رئیس مجلس نیز فردی انقلابی می باشند و امیدواریم با شروع به کار این مجلس شاهد حل مشکلات محرومین جامعه باشیم.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به ارسال پنچ ‌نفتکش به کشور ونزوئلا و منطقه آمریکای لاتین، بیان کرد: ارسال سوخت به آمریکای لاتین که حیات خلوت آمریکا است از موضع قدرت ایران و افتخاری برای جمهوری اسلامی می باشد و این اقدام ایران به معنای زوال آمریکا است.

خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: اساس و پایه های حکومت آمریکا بر آدم کشی، جرم و جنایت بنا شده و همان طور که می دانیم در جنگ‌ جهانی اول و دوم قریب ۱۰۰ میلیون انسان کشته شدند.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم که آمریکا گرفتار مشکلات داخلی و خارجی شده و این کشور بیشتر میزان مبتلایان به ویروس را به خود اختصاص داده و اعتراضات در ۱۴۰ شهر و پایتخت این کشور به خاطر ظلم و نژاد پرستی شروع شده و کلیه این اتفاقات، نشانه افول و زوال آمریکا و تمدن غرب است.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به نقش ولایت در سعادتمندی انسان ها، تاکید کرد: با ورق زدن تاریخ مشاهده می کنیم که حضرات معصومین علیهم السلام و نوّاب آنها نقش اساسی برای تامین سعادت دنیا و آخرت مردم داشتند.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: امامت سر حلقه دین و دین داری، عامل نظم و اتحاد مسلمانان و موجب آبادی و اصلاح دنیای مسلمانان و سرافرازی است و هر جامعه ای که به ولایت و امامت روی آورد عزتمند شده و جامعه ای که به ولایت پشت کند  دچار ذلت و تارکی می شود.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که در آخرت‌ پنجاه ایستگاه وجود که اولین آنها نماز و آخرین آنها ولایت است، ابراز کرد: دین اولش تسلیم می باشد و نهایت دین اخلاص است کسی که با ولایت زاویه دارد و تسلیم ولی خدا نمی باشد، دین دار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار