کد خبر: ۸۵۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 05 June 2020

آغاز پروازهای هواپیمایی هما در مسیر رشت - بندرعباس از ١٨ خرداد

تابناک/ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری یک مسیر پروازی جدید بین رشت و بندرعباس و انجام اولین پرواز در این مسیر در روز یکشنبه پیش‌رو (١٨ خرداد) خبر داد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی هما، این پرواز در راستای گسترش شبکه پروازی بین استانی هما انجام می‌شود. پرواز رشت به بندرعباس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود. پرواز روزهای یکشنبه این مسیر با پرواز شماره ۳۰۲ در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه سردار جنگل رشت پرواز و در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس می‌شود.

پرواز برگشت با شماره ۳۰۳ در همان روز در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه رشت ترک و در ساعت ۲۱ و ۳۵ در فرودگاه رشت به زمین می‌نشیند. پرواز روزهای چهارشنبه نیز در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه رشت به مقصد فرودگاه بندرعباس پرواز می‌کند.

پرواز بازگشت این مسیر در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۹ از فرودگاه بندرعباس به مقصد فرودگاه انجام رشت می‌شود. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه سردار جنگل رشت به فرودگاه‌های ساری، گرگان، آبادان، اهواز، بیرجند، اصفهان، رشت و یزد پرواز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار