کد خبر: ۸۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 05 June 2020
 
آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» با بیان اینکه فرهنگ مغز و قلب یک نظام است، گفت: کسانی که در حیطه فرهنگ کار می‌کنند باید در شرایط کنونی با تمام توان مبانی فرهنگی را بشناسند و در اجرا و ارائه آن مجاهدت کنند.
 
 

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با اشاره به وظیفه نمایندگان مجلس برای ارتقای فرهنگ در کشور اظهار داشت: فرهنگ مهمترین زیر ساخت نظام اداری کشور است و همه چیز منبعث از نگاه فرهنگی در یک نظام است.

وی با بیان اینکه فرهنگ نقش تعیین کننده در نگاه همه جانبه یک نظام در امور نظری و اجرایی دارد، گفت: رهبر انقلاب و امام راحل خواهان این بودند که همه امور منبعث از فرهنگ و فرهنگ محور باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مغز و قلب یک نظام است، خاطرنشان کرد: کسانی که در حیطه فرهنگ کار می‌کنند باید در شرایط کنونی با تمام توان مبانی فرهنگی را بشناسند و در اجرا و ارائه آن مجاهدت کنند و کسانی هم که کار فرهنگی نمی‌کنند با توجه به پیوست‌های فرهنگی مسائل اجرایی را حول آن قرار دهند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ضمن اشاره به اینکه در رابطه با مسائل فرهنگی خلاءها، قوانین متزاحم و تداخل قانونی وجود دارد، اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف اجرایی هم به فرهنگ بی‌توجهی شده است و نمایندگان مجلس باید در تمام این مراحل کوشش کنند تا این مسائل را با نگاه اسلامی و انقلابی حل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار