کد خبر: ۸۵۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 05 June 2020
 
آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: قیام 15 خرداد روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی، طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.
 
 

قیام 15 خرداد طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‎الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش بصیرت‌افزایی و میثاق با ولایت که در شبستان امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار شد، برگزاری جلسه جامعه روحانیت در بابلسر را با هدف تجلیل از مقام شامخ امام (ره) و شهدای 15 خرداد و گرامی‌داشت سالروز آغاز ولایت مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: قیام 15 خرداد، روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی، طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با قدردانی از همت مردم ولایی استان افزود: شهرستان بابلسر نیز در جریان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی و رزمایش کمک مواسات و همدلی مومنانه در سطح استان مازندران ممتاز بوده است.

وی افزود: در زمانی که نظام سلطه جهانی، سیطره فکری– فرهنگی و سیاسی- اقتصادی خود را بر جهان گسترده و تحمیل کرده بود و تمامی مکاتب جهانی در مقابل نظام سلطه استکباری به زانو درآمده بودند، امام خمینی (ره) توانست با راهبردهای عملی و با راهبری اسلام اصیل و تغییر نگرش نسبت به انسان و جامعه هم در بعد نظری و هم در بعد عملی، نظام سلطه را با چالش‌های اساسی روبرو کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام خمینی (ره) به عنوان فقیه و اسلام‌شناس متأخر با توجه به شناخت و تسلطش بر مبانی عقلی و نقلی دین اسلام، اسلام را آیینی معرفی کرد که به تمام ابعاد وجودی انسان توجه داشته و آنچه که بشر برای نیل به سعادت به آن نیازمند بوده را ارائه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار