کد خبر: ۸۵۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 04 June 2020
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه جوانان بسیجی مکتب حاج قاسم سلیمانی سنگر همچنان در تلاش برای امر کمک رسانی و خدمات انسان‌دوستانه به مردم و نیازمندان هستند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی بانک ملی سنگر تعداد ۲۰ کارت هدیه به ارزش ۲۵۰ هزار تومان به مدارس این بخش اهدا کرد تا به دست دانش آموزان بی بضاعت برسد.
 

همچنین قرارگاه فرهنگی سنگر و جوانان مکتب حاج قاسم در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه توانستند، یک هزار بسته فرهنگی را در سطح بخش سنگر با محتوای تصویر و آویز ماشین با طرح سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ناوگان های عمومی و شخصی تهیه و توزیع کنند. این کار به همت آستان مقدس آقاسید ابراهیم سنگر و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سنگر انجام شد.
 

در همین راستا و در جهت حفظ سلامت همشهری های سنگری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعدادی از جوانان بسیجی شهر، با یک تلاش جهادی، اقدام به تولید و توزیع دستکش های پلاستیکی یک بار مصرف کردند که تا کنون تقریبأ پنج هزار دستکش پلاستیکی یک بار مصرف تولید و توزیع آن به صورت رایگان در پنج مرحله انجام شده است.

 

تولید هر یک هزار دستکش برای این دانش آموزان بسیجی ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد و به طور مرتب تعداد ۱۵ نانوایی و سه عابر بانک داخل شهر سنگر را پوشش می دهند.
 

تهیه و توزیع ۵۵ بسته غذایی نیز جهت کمک به افراد نیازمند، به همت خیرین، هیئت امناء و پایگاه ثارالله مسجد شهید بهشتی بقعه متبرکه آقا سید ابراهیم سنگر و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) سنگر با همکاری اداره اوقاف و سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت انجام شد و ۱۸ سبد غذایی نیز به همت گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای گیلاوندان برای کمک به نیازمندان تهیه و توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار