کد خبر: ۸۵۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 04 June 2020
 
 
همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب آتش‌نشانان تهرانی مسیر بوستان ولایت تا حرم امام (ره) را با دوچرخه رکاب‌زنی کردند.
 
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرری، جمعی از مدیران و آتش‌نشانان بسیجی سازمان آتش نشانی تهران به نمایندگی از خانواده بزرگ آتش نشانی و به تعداد شهدای ایثارگر و خدمت سازمان امسال با توجه به عدم برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در مرقد مطهر ایشان در حرکتی نمادین از ایستگاه ۹۶ آتش نشانی تهران واقع در بوستان ولایت رکاب‌زنان به سمت حرم مطهر امام راحل (ره) و مزار شهدای آتش‌نشان حرکت کردند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله) تجدید بیعت کنند.

هر یک از دوچرخه‌سواران در این برنامه معنوی به نیابت از طرف یک شهید والامقام آتش‌نشانی حضور داشته و با امام دل‌ها به یاد سردار دل‌ها تجدید میثاق کردند.

در این مراسم آتش‌نشانان رکاب زنان مسیر ده کیلومتری از مبداء بوستان ولایت تا حرم مطهر امام (ره) را طی کردند و با ادای احترام به شهدای گرانقدر در بهشت زهرا (س) این برنامه پایان یافت.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار