کد خبر: ۸۵۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 03 June 2020
اعتبارنامه منتخب فریدن در مجلس شورای اسلامی پس از بررسی‌های صورت گرفته به تأیید شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس رسید.
اعتبارنامه منتخب فریدن تأیید شد

تابناک/ پس از آغاز به کار مجلس یازدهم، در روز یکشنبه اعتبارنامه ۲۷۳ نماینده قرائت شد و به تصویب رسید و تنها تأیید اعتبارنامه سید کاظم دلخوش از صومعه‌سرا، غلامرضا تاج‌گردون منتخب گچساران و همچنین حسین محمدصالحی منتخب فریدن از سوی شعب اعلام نشد.

در ادامه منتخب فریدن اعتراض خود را اعلام کرده و این اعتراض در شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

امروز سخنگوی شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس در این بار اظهار کرد: شعبه دهم برای بررسی اعتبارنامه حسین محمدصالحی فرصتی ۳ روزه داشت، به همین دلیل و برای اطمینان بیشتر نسبت به گزارش‌های ارائه شده علیه این نماینده، ۳ نفر را مأمور استعلام گزارش‌ها کرد؛ این استعلام‌ها به دست آمد و امروز صبح در جلسه شعبه دهم رأی‌گیری صورت گرفت، در نشست مذکور آقای محمدصالحی و خانم الهیان مفصل توضیحات خود را در بررسی اعتبارنامه بیان کردند و در نتیجه رأی‌‎گیری جلسه امروز حسین محمدصالحی رأی اعتماد گرفت.

گفتنی است، زهره الهیان نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس در رابطه با منتخب فریدن عنوان کرده بود: آقای محمدصالحی سابقه محکومیت دارد و صلاحیت وی در هیأت نظارت استان و هیأت مرکزی رد شده است؛ نحوه بررسی صلاحیت آقای محمدصالحی در شورای نگهبان اینگونه بوده که فقط یکی از اعضا صلاحیت وی را تأیید کرده و تأیید صلاحیت وی به منزله تأیید شورای نگهبان نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار