کد خبر: ۸۵۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 03 June 2020
 

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته و ۱۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای منجیل

تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در منجیل ۱۳ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان اعلام کرد: تصادف زنجیره‌ای حاصل برخورد ۲ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند، یک دستگاه پژو، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید در اتوبان منجیل، ورودی تونل ۱۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

ساعت ۴:۳۴ امروز (چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه) ماموریتی مبنی بر حادثه تصادف زنجیره‌ای به اطلاع اورژانس ۱۱۵ رسید.

واحد ارتباطات اورژانس گیلان بلافاصله تیم‌های فوریت‌های پزشکی را از پایگاه‌های منجیل، لوشان، رودبار را به محل اعزام کرد.

وضعیت مصدومان سریعا توسط اورژانس ۱۱۵ بررسی و پس از دریافت اقدامات پیش بیمارستانی لازم برای درمان پیشرفته، به بیمارستان ولیعصر رودبار منتقل شدند.

متاسفانه یک نفر از مصدومان بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

در این حادثه هلال احمر نیز حضور داشت.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک از یک مسافر اتوبوس در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از ساک همراه یکی از مسافران این اتوبوس ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۴۱ ساله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت داشتن هر گونه اطلاع از فعالیت توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار