کد خبر: ۸۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 03 June 2020

دیدار گفت: این نحوه‌ی وصول مطالبات غیرمنصفانه و غیراخلاقی است و توقیف لوگوی باشگاه سپیدرود و به مزایده گذاشتن آن توهین به اعتبار و شعور باشگاه، هواداران، کادرفنی و بازیکنان سپیدورد رشت است.

تابناک/ رادنی دیدار، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در گفتگو با دیارمیرزا به مزایده لوگوی سپیدرود رشت به دلیل شکایت یکی از اعضای کادر تدارکات (ماساژور) واکنش نشان داد و اظهار کرد: این فرد بدترین نوع نحوه دریافت مطالبات خود را انتخاب کرده است و لوگوی باشگاه را توقیف کرده است.

وی همچنین ادامه داد: لوگوی باشگاه سپیدورد رشت در مدت کوتاهی و در زمان آقای کریمی تغییر کرده بود و مشخص نیست که این فرد کدام لوگو را توقیف کرد و چرا باید چنین روش توهین آمیزی را برای گرفتن طلبش انتخاب کرده است!

تاکنون چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ نداده است

دیدار با اشاره به اینکه تاکنون چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ نداده است به دیارمیرزا گفت: مشخص نیست کارشناس محترم با چه رفرنس و مبنایی لوگوی باشگاه ریشه‌دار و با قدمت ۵۲ ساله سپیدرود رشت ۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و خیلی دوست داریم بدانیم وقتی چنین سابقه مشابهی وجود نداشت کارشناس محترم چگونه چنین قیمت نازلی بر روی قدیمی ترین تیم گیلان گذاشته و این عدد را از کدام محاسبه بدست آورده است!

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه این فرد بجای اینکه به مراجع ذی‌صلاح فوتبال در این خصوص عدم دریافت مطالبات خود شکایت نماید به دادگاه شکایت کرده است، تصریح کرد: چنین کاری در فوتبال عرف نیست و قانون نانوشته‌ای وجود دارد که طلب فوتبالی را باید از طریق محاکم فوتبالی همچون کمیته تعیین وضعیت و انضباطی دریافت کند و اگر به دادگاه برود دیگر حق فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت.

توقیف لوگو توهین به اعتبار و شعور باشگاه و هوادار است

دیدار، مبلغ طلب علی بخشنده ماساژور سابق سپیدرود را ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد که بخشی از آن را هم دریافت کرده و ادامه داد: وی در زمان آقایان تن‌زاده و کریمی در استخدام سپیدرود بود و بدون تردید در زمان خودش برای حضور در سپیدرود با کلی سفارش و خواهش و ادعای عشق و تعصب به تیم اضافه شد و از کنار این حضور کلی اعتبار هم کسب کرده و عین نمک‌نشناسی است که بعد نمک بخورد و نمکدان را به بدترین مدل ممکن بشکند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تأکید بر اینکه مسلما باید مطالبات افراد پرداخت شود، گفت: باشگاه سپیدرود رشت وارث ۶-۷ میلیارد تومان بدهی از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم تا به امروز است اما این نحوه‌ی وصول مطالبات غیرمنصفانه و غیراخلاقی است و توقیف لوگوی باشگاه سپیدرود و به مزایده گذاشتن آن توهین به اعتبار و شعور باشگاه، هواداران، کادرفنی و بازیکنان سپیدورد رشت است.

متاسفم که چنین افرادی زمانی در سپیدرود نفس می‌کشیدند

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی هستند که از باشگاه سپیدرود مطالبات چند صد میلیونی دارند ولی به دلیل تعصب به این تیم پرطرفدار و هوادارانش هرگز از این تیم شکایت نکردند، افزود: باز هم تأکید می‌کنم که هرکسی باید حق و حقوق خود را دریافت کند اما نحوه‌ی دریافت آن بسیار مهم است و آرزوی همه ی مردم رشت این است که به عضویت سپیدرود در بیایند و به عنوان یک رشتی و هوادار قدیمی این تیم متاسفم که چنین افرادی روزی در باشگاه محبوب ما نفس می‌کشیدند!

دیدار اظهار کرد: اینکه بخاطر ۲۰ میلیون تومان لوگوی باشگاه به مزایده گذاشته می‌شود، جوانمردانه و مقبول نیست و انگار ایشان می‌خواست با این کار تمام خشم خود از باشگاه سپیدرود تخلیه کند و این کار بی‌حثیت کردن و بی‌آبرو کردن تیم سپیدرود است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه لوگوی باشگاه سپیدرود تنها بر روی پیراهن و سینه بازیکنان این تیم ارزش دارد، اظهار داشت: لوگوی باشگاه سپیدرود رشت توسط مرحوم غلامرضا صومی و بردار وی احمد صومی طراحی شده است و متعلق به باشگاه سپیدرود و هوادارنش است و فرد خاصی نمی‌تواند آن را تصاحب کند.

وی در پایان اظهار کرد: به این فرد توصیه می‌کنیم که برای دریافت مطالبات خود به مراجع فوتبالی مراجعه کند و از روش‌های غیرمنطقی و غیر معمول که بیشتر جنبه نمایش دارد برای دریافت مطالبات خود بهره نبرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار