کد خبر: ۸۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 03 June 2020

 

دکتر بهمنی به همراه معاون پژوهش و فناوری موسسه، از بخش فرآوری آبزیان پژوهشکده آبزی پروری آب های د اخلی بندر انزلی بازدید کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور روز سه شنبه مورخ 13 خرداد 1399 دكتر بهمني رياست موسسه و دكتر حافظيه معاون پژوهش و فناوري موسسه و تنی چند از صاحب نظران صنعت فرآوری آبزیان از خط تولید بخش فرآوري آبزيان پژوهشکده (یونیدو) بازديد نموده و از نزديك در جريان امور، پتانسیل ها و مشکلات مربوط به بخش مذکور قرار گرفتند. در این بازدید ریاست پژوهشکده و کارشناسان بخش فرآوری با بیان نظرات کارشناسی و تاکید بر پتانسیلهای موجود در زمینه بهره برداری بهینه از خط تحقیقاتی این بخش، آمادگی خود برای انجام پژوهشهای کاربردی برای نیل به اهداف اثرگذاری در این زمینه را اعلام نمودند. همچنين در ادامه جلسه اي با حضور كارشناسان این بخش برگزار گرديد و ریاست محترم موسسه پس از استماع نظرات کارشناسی سایر شرکت کنندگان در جلسه، ضمن بیان اهمیت پویایی و تحقیقات کاربردی در این بخش و لزوم توجه بیشتر به تحقیقات فرآوری آبزیان به منظور افزایش سرانه مصرف و ارتقای فرهنگ مصرف آبزیان در کشور، سياست ها و برنامه هاي موسسه در قبال بخش فرآوری آبزیان و اهتمام و تلاش در جهت راه اندازي خط توليد این مجموعه با مشاركت بخش خصوصي را ارايه نمود.
گفتنی است پیش از این، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور برای عقد قرارداد تولید محصولات فناورانه و تکمیل و توسعه فناوری های تولید فرآورده های آبزیان در پژوهشکده آبزی پروری آب های داخلی (مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان-یونیدو) با شرکت آرمان جنوب وارد مذاکره شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار