کد خبر: ۸۵۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 02 June 2020
مظفری با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر است گفت: راه و یاد امام (ره) جاودانه است چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده و فناناپذیر است.
 

 

«محمدمهدی مظفری» با بیان اینکه چهاردهم خرداد، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امام خمینی(ره) امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.


فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: امام (ره) آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید و امروز به‌ برکت‌ نهضت‌ آن‌ یگانه‌ دوران‌، ملت‌ها ارزش‌ قیام‌ ملی‌ را دریافته‌ و مردم جهان چشم‌ به‌ ملت‌ مقاوم‌ و نستوه‌ ایران‌ دوخته‌اند.

 

وی امامخمینی(ره) را شخصیتی بی‌نظیر دانست که همچون زمان حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره است اظهارداشت: راه و یاد امام (ره) جاودانه است چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده و فناناپذیر است. 


مظفری با اشاره قیام خونین ۱۵ خرداد تصریح کرد: این روز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.


وی تصریح کرد: باید با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تداوم راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران  اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه ایام ارتحال امام راحل، بهترین زمان برای تبیین ابعاد مختلف سیره عملی و ترویج تفکرات ایشان به‌ویژه برای نسل جوان است گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی، مراسم سوگواری عمومی برگزار نمی‌شود.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش همگام با امام(ره) در رضوانشهر اعلام کرد: مراسم‌های امسال در قالب فعالیت‌های فرهنگی متنوع و خلاقانه مانند فضاسازی شهری و اداری، برگزاری مسابقات مجازی در شطح شهررستان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار