کد خبر: ۸۵۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 02 June 2020

رئیس فدراسیون مشتزنی: امیدوار به کسب مدال المپیک هستیم

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون مشتزنی گفت: با توجه به کسب دو سهمیه المپیک، امیدوار به کسب مدال در این رقابت ها هستیم.

حسین ثوری روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تمام هدف ما حضور قدرتمند در رقابت های المپیک توکیو ژاپن است و همه همت خود را به کار می بندیم تا دو ورزشکاری که سهمیه المپیک را کسب کردند با قدرت در این مسابقات حضور یافته و مدال کسب کنند.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات مشتزنی گیلان به رشت سفر کرده است،  ادامه داد: البته کسب سهمیه المپیک در آسیا بسیار سخت و دشوار است چون از شش تیم برتر جهان در این رشته، چهار تیم از قاره آسیا هستند اما اواخر سال گذشته ورزشکاران ما در رقابت های کسب سهمیه المپیک درخشش بسیار خوبی داشتند و سرانجام دو سهمیه بدست آوردند.

وی افزود: گرچه ما هم اینک به دلیل تحریم های اتخاذ شده از سوی استکبار جهانی دچار مشکلات و معضلات زیادی هستیم اما خوشبختانه طی دو سال اخیر تمامی مسابقات خود را با نظم و ترتیب انجام دادیم و در تمامی رقابت های مختلف آسیایی و بین المللی در همه رده های سنی حضور یافتیم.

وی بیان کرد: علیرغم تنگناههای اقتصادی در رشته مشتزنی اتفاقات خوبی افتاده و در بخش ورزشکاران سازمان یافته نیز شاهد افزایش دو برابری هستیم از سویی هم پخش مسابقات مشتزنی نیز باعث شده تا قهرمانان ارزنده ما دیده شوند و در جذب اسپانسر موفق عمل کنیم.

رئیس فدراسیون مشتزنی اضافه کرد: یکی دیگر از کارهای انجام شده طی دو سال اخیر، درآمدزایی برای استان ها است چون ۷۰ دصد از درآمد کلاس های آموزشی را به خود استان های میزبان این کلاس ها اختصاص دادیم تا آنان نیز بتوانند یک منبع درآمدی داشته باشند.

ثوری خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فنی داوری و مربیگری نیز یکی دیگر از برنامه های مهم فدراسیون در سال جاری بشمار می رود و مشتزنی در کشور رشد خوبی داشته و این امر باعث شده تا کنفدراسیون بوکس آسیا، فدراسیون مشتزنی ایران را به دلیل پیشرفت در این رشته ورزشی مورد تمجید قرار دهد.

وی در ادماه به وضعیت مشتزنی گیلان اشاره کرد و گفت : گیلان یکی از استان های دارای ظرفیت بالا در اکثر رشته های ورزشی است و در مشتزنی نیز از استان های پیشرو است و ما نیز با همه توان در کنار هیات مشتزنی استان حضور داریم.

انتخابات هیات مشتزنی گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد و در نهایت بابک بردبار با کسب ۱۶ رای از ۱۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات مشتزنی استان گیلان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار