کد خبر: ۸۵۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 02 June 2020

 

     

مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ، سهراب مقدسی با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از کتاب روزشمار زندگی امام خمینی (ره) نوشته علی اکبر رنجبر کرمانی و با اشاره به اهمیت مطالعه در سیره عملی امام (ره) گفت : امروز هم یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ، افزایش کمیت و کیفیت مطالعه و تسری این مهم به عنوان فرهنگی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم خصوصا جوانان به کتاب و کتابخوانی عاملی موثر بر شناسایی استعدادها در جامعه و زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور و جامعه خواهد بود، افزود: اگر فرهنگ کتاب و مطالعه در جامعه‌ی ما رونق پیدا کند و علاقمندان زیادی به آن رو آورند باعث توسعه و گسترش کشور و سرفرازی ملت و جامعه خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت دراین مسابقه می توانند تصویر پاسخنامه راتا22خردادماه سالجاری به نشانی اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار