کد خبر: ۸۵۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 02 June 2020
 

تابناک/مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

تابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر قزوین و شکایت مالبختگان، بررسی و رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: با تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی علمی ادله و سرنخ‌های به جا مانده از سارقان در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت یکی از متهمان که از سارقان حرفه‌ای بوده برای ماموران محرز شد.

او اضافه کرد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را درحالی که قصدفروش یکی از موتور‌ها را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئی هابه ۴ فقره سرقت انواع موتور سیکلت crm با همدستی ۲ نفر دیگردر قزوین اعتراف کرد.

او با اشاره به دستگیری همدستان متهم افزود: ۳ متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و ارسال به دادسرا با حکم قضایی روانه زندان شدند.

بی توجهی به جلو باز حادثه آفرید

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: در محور قزوین -رشت بر اثر واژگونی یک خودروی رنو ساندرو، راننده خودرو به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

سرهنگ قدرت حسنی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را، بی توجهی به جلو از سوی راننده خودروی رنو ساندرو اعلام کردند.

تریلی حامل سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا هنگام گشت زنی در محور بوئین زهرا-اشتهارد به یک دستگاه تریلی در حال تردد مشکوک شدند.

سردار مهدی حاجیان افزود: مأموران در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با انتقال کامیون به مقر انتظامی و تشکیل پرونده، سوخت کشف شده به شرکت نفت تحویل داده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار