کد خبر: ۸۵۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 02 June 2020

فرماندهی انتظامی گیلان از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های تحصیلی روانشناسی (تمام گرایش‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی، استخدام می‌کند.

تابناک/فرماندهی انتظامی استان گیلان از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های تحصیلی روانشناسی (تمام گرایش‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی، استخدام می‌کند.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان به نشانی رشت، سبزه میدان، ابتدای خیابان طالقانی، کوچه بقراطی ۲، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن‌های ۰۱۳۲۱۸۲۵۵۰۹ و ۰۱۳۲۱۸۲۵۵۱۱ و ۰۱۳۳۳۲۳۳۹۶۹ تماس حاصل کنند.

شرایط و ضوابط اختصاصی جذب:

۱. پذیرش داوطلبان در این مقطع ویژه برادران بوده و از طرفی باید بومی استان گیلان باشند.

۲. حداقل سن استخدام برای داوطلبان افسری دانش آموخته ۲۲ سال و حداکثر سن ۲۶ سال (متولدین ۱۳۷۳ به بالا) می‌باشد.

۳. حداقل معدل داوطلبان استخدام مقطع افسری دانش آموخته ۱۵ می‌باشد.

۴. حداقل میزان قد داوطلب ۱۷۰ سانتی‌متر و مقدار وزن متناسب با قد وی می‌باشد.

۵. مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری است.

لازم به ذکر است، مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی می‌باشد و اطلاعیه‌ها از طریق کانال پلیس گیلان به نشانی @policegilan در پیام‌رسان سروش قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار