کد خبر: ۸۵۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 01 June 2020

تولید ۷۱۲ فیلم آموزشی چهارم ابتدایی در شهرستان های استان تهران

تابناک/ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تولید ۷۱۲ فیلم آموزشی توسط آموزگاران دوره ابتدایی استان در پایه چهارم خبر داد.

غلامرضا بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ایجاد بستر مناسب برای دسترسی دانش آموزان استان به تدریس های مجازی، گروه های آموزشی ابتدایی و آموزگاران استان به شعار "آموزش تعطیل نیست" جامه عمل پوشاندند.
وی با اشاره به  تعطیلی مدارس سراسر کشور با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تولید فیلم‌های آموزشی برای دسترسی دانش آموزان و آموزگاران شهرستان‌های استان تهران تلاش کردند تا خلا عدم برگزاری کلاس درس به شکل حضوری را تا اندازه ای جبران کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره  به ادامه تعطیلی مدارس و شرایط اضطرار و در راستای کاستن نگرانی‌های خانواده ها و کادر آموزشی مدارس از عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان، تاکید کرد: اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان با همکاری آموزگاران توانمند و خلاق استان ۷۱۲ فیلم آموزشی در ۷ برنامه درسی پایه چهارم تولید و در اختیار همکاران و دانش آموزان قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های استان به عنوان قطب کشوری با همیاری آموزگاران استان و تعدادی از استان های دیگر (شهر تهران، گیلان، زنجان، قزوین و البرز) نسبت به تولید این محتواهای آموزشی اقدام کرده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده این تولیدات برای پوشش دادن ۲۵ هفته کاری معلمان این پایه در طول سال تحصیلی آماده شود.  
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۱۵۰ عنوان از این محتواها مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا در فضاهای مجازی تخصیص یافته به این امر بارگذاری شوند، گفت: امیدواریم با ترویج  فیلم های تدریس تولید شده و مطابق با اهداف کتاب های درسی، زمینه و اشتیاق به بهره گیری از تدریس های استاندارد روز به روز بیشتر شود.
 
 گفتنی است این فیلم ها در فضایی که روی سایت ادره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تدارک دیده شده، همچنین در شبکه شاد بارگذاری می شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار