کد خبر: ۸۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 30 May 2020

واکنش شورای نگهبان به شبهه دار بودن مدرک تحصیلی ۸ نماینده مجلس

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر واقعاً درباره مدارک تحصیلی منتخبان موردی وجود دارد باید با مستندات کافی مطرح شود و در شرایط فعلی هم این مدارک باید به کمیسیون‌های بررسی اعتبار نامه منتخبان مجلس ارسال شود.

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، امروز در نشست خبری، در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان سابق مجلس اعلام کرد که مدارک تحصیلی و حوزوی ۸ نفر از منتخبان مجلس یازدهم دارای مشکل است و موضع شورای نگهبان در این باره چیست؟ اظهار داشت: بنده قبلاً هم پاسخ دادم که آنچه تاکنون براساس گزارش‌های رسمی به ما واصل شده است، فقط درباره مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش بود و دیگر مطالب صرفاً در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه البته شورای نگهبان موضوع مذکور را بررسی کرد، گفت: گویا این مطلب از سوی یکی از منتخبان مجلس دهم درباره رقیب انتخاباتی اش مطرح شده است و مستنداتی در این زمینه به ما ارائه نکرد.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: اگر واقعاً درباره مدارک تحصیلی منتخبان موردی وجود دارد باید با مستندات کافی مطرح شود و در شرایط فعلی هم این مدارک باید به کمیسیون‌های بررسی اعتبار نامه منتخبان مجلس ارسال شود.

کدخدایی بیان کرد: اغلب این ادعاها از سوی کسانی مطرح می‌شود که در انتخابات رأی نیاوردند و نسبت به رقبای خود این مطالب را مطرح می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار